SUBDELTA Quattro

2 juni de dag die je wist dat zou komen is nu bijna daar!

Wat is er 2 juni?

2 likes

Huh? Hebben jullie hem nog niet dan?

5 likes

2 juni zelf nog niks maar de dag van uitlevering van de SubDelta Quattro komt steeds naderbij!

4 likes

Is die stalen band al klaar? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

:thinking:

2 likes

@Dotx !!!

1 like

Ja maar echt hè!

2 likes

Als @Motormuis een eigen lettertype wil in ruil voor een matching stalen band heeft hij een deal!

2 likes

En zojuist no. 25 hier verkocht met de korting, waardoor de eerste van twee series van 25 stuks is uitverkocht. De laatste 25 gaan voor de adviesprijs.

Zeer binnenkort kom ik met een update van de Quattro. Zodra een en ander aan fabrikantzijde is bevestigd laat ik weten wanneer ze verwacht worden.

15 likes

Spannend! Zou je mij ook in je mailing lijst willen opnemen?

1 like

Zeker. PB mij even je e-mailadres als je wilt.

Je bent toegevoegd. Als iemand anders ook (uiteraard vrijblijvend) op de mailing list wil, PB maar even.

Alles is binnen en we zijn best wel onder de indruk! De horlogemaker en ik hebben alles aan een eerste inspectie onderworpen en zijn (zeer) blij verrast.

Enkele teasers, want we behouden de “grande surprise” voor aan het unboxen door de toekomstige dragers.

(vandaar de kleine afmetingen van de volgende plaatjes)

SUBDELTA-Quattro-Dial-Close-Up

SUBDELTA-Quattro-Revolving-Seconds-Cap-Close-Up

Hoe gaaf zijn de revolving seconds caps met C3 X1 lume!

De kopers hebben zojuist een e-mail met (min of meer) deze update ontvangen.

De horlogemaker heeft nu wat tijd nodig om alles te assembleren, af te stellen en te testen. Dan de banden eromheen, alles in de leren pouches en… op de bus ermee!

Gr. Hans

26 likes

WTF Hans! Hier met die foto’s van het geheel!
Wanneer worden ze in houw Twentse sweat shop elkaar gesleuteld?

Ps. Is het waar dat het atelier voor jouw horloges in Rectum zit?

3 likes

Hee! Door schade en schande roep ik (nog) geen concrete opleverdatum. Kan alleen maar tegenvallen en dan moet ik erop terugkomen en zo. Nu zal de horlogemaker (niet residerende in Rectum) even zijn tijd en aandacht voor de assemblage nodig hebben. We zijn nu erg dichtbij en wie weet halen we de planning :wink:

Bovendien zijn de pouches en garantiekaartjes (beiden iets bijzonders natuurlijk) nog niet klaar. Wel bijna.

En nee: er komen geen foto’s van de geassembleerde horloges hier door ons. Dat zou de unboxing fun verpesten en dat mogen de kopers dadelijk lekker zelf doen :sunglasses:

7 likes

Oké: een teaser van de wijzerplaten dan. Ingepakt :smile:

10 likes

Enorm blij dat dit project toch nog de prachtige productie heeft gehaald. Awesome!

8 likes

Dit is gaaf! Kan haast niet meer wachten.

1 like

Nope! :see_no_evil:

Overigens;

WAT wordt dit horloge vetter dan vet.

1 like