SUBDELTA Quattro

Zal het in de gaten houden met name als er passende end-links bij komen. Vond dat toch wel een erg mooie ‘render/photoshop’. Kan hem niet zo snel terugvinden, anders had ik hem nog even hier geplaatst.

1 like

Dat wordt zoeken naar een speld in een druk café. Met rechte end links zal het wel lukken.

Dat kan ik me goed voorstellen. Voor nu eerst maar even succes, met het werken aan de productie. :+1:

1 like

Ziet er tof uit hoor! Wel even een vraagje, die lugs op het plaatje links onderin zien er erg anders uit dan de andere plaatjes. Ze lijken veel slanker en wat gekromt te lopen. Zie ik het goed :thinking:

1 like

Thanks! Het zijn toch echt dezefde tekeningen, kan zijn dat de render juist iets vertekende, omdat deze vanuit een hoek toont?

1 like

Zal idd wel vertekenen. Vind de lugs over het algemeen wat chucky eruit zien maar op dat plaatje rechts onderin doet het me aan rolex lugs denken.

20181116_213648

20181116_214035

2 likes

Even mijn advocaat mailen. Die Zwitsers kopiëren alles wat los en vast zit.

14 likes

Gooi er anders nog even wat renders op verschillende banden in :joy:

2 likes

Maar op 4 manieren draagbaar, en mij van onder een steen afkomstig beoordelen?
Zucht, ik kan u nog wel 8 manieren van dragen aan de hand doen, maar dit gaan de Mods. niet goedkeuren :rofl:

3 likes

Hahaha da’s een goeie

1 like

Yep, weet ik. Was ook mijn antwoord op de vraag van Hendrik :wink:

1 like

Beter twee keer dan niet :smile:

1 like

Goedemorgen volgers!

Omdat het kan hierbij een indruk van de sandwich dial, revolving seconds cap en die ene, veelbesproken wijzer. Nu maar hopen dat hij niet direct in China wordt gekopieerd, al zou dat een geweldig compliment zijn :smile: Gelukkig is de vergroting wazig…

13 likes

Wow ziet er nu al goed uit!

2 likes

Kleine update: de laatste details worden met de beoogde fabrikanten doorgenomen, er zijn begrijpelijkerwijs vragen her en der. Denk bijvoorbeeld aan de roterende seconds cap en je bent zo 2 weken verder met hoor en wederhoor.

Naar verwachting is er nog deze maand uitsluitsel over de produktieplanning.

image

18 likes

Thanks voor de update.

1 like

Dit wordt een serieus gaaf horloge. Ik zit met het idee te spelen om er toch ook maar eentje aan te schaffen :sunglasses:

2 likes

Go go go :smile:

2 likes

Doen. Het leven is te kort :sunglasses::sunglasses:

2 likes

Eén van de weinige nieuwe horloges voor mij in '19.

Subdelta & Rolex. :sunglasses::rofl:

3 likes