SUBDELTA Quattro

Ziet er goed uit;

5 likes

Je hebt hem op z’n kop :upside_down_face:

1 like

Ja en nee: het ontwerp is juist bedoeld om met de kroon aan een willekeurige zijde te kunnen dragen (of zit je ons gewoon de hele tijd te stangen :smile:

3 likes

Haha wat denk jezelf :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ander gaaf nieuws dan, het kan niet op.

Per 1 januari jl. is SUBDELTA namelijk versterkt met Lennart Buiks, die jullie misschien al kennen van zijn lange staat van dienst bij Squale en sinds kort ook attoVerticale.

Als Sales Director gaat hij zich buigen over (inter)nationale (after) sales en dealerships en heeft talloze ideeën.

Ik hou mij voortaan als Managing Director primair bezig met design en marketing. Welkom bij de club Lennart :muscle:

Samen werken we momenteel aan een aantal zeer spraakmakende nieuwe ontwerpen met bijzondere technologieën, looks en specs, die de gevestigde orde in “toolwatch country” echt wel een tikkie zenuwachtig zal gaan maken… ambitie te over in elk geval! Later meer…

Welkom Lennart!

24 likes

Dit vind ik leuk!

1 like

Mooi nieuws, succes! :+1:

1 like

Lekker bezig hoor! Leuk om te lezen dat de boel in de lift zit :muscle:

2 likes

Klinkt als : “Wacht maar, tot Jaap Kooiman groepschef is bij de RET; dan gaat er een andere wind waaien. Ja, Nellie Kooiman, lach maar. De Jaap Kooimanwind.”:rofl:

In ernst: goede stappen!

6 likes

Ben erg benieuwd, het succes is jullie gegund!

4 likes

Ik heb mij ook nog ingeschreven, ik kan het niet meer aanzien, dat ding is zo mooi geworden! :tada::confetti_ball:

Ik moest @motormuis het mes op de keel zetten want hij wilde eigenlijk niet leveren aan een Pelikaan koper :rofl::rofl::rofl::wink:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/a/f/f/affe071275922c559684793cf85a226e287d5d1f_1_459x500.jpeg

4 likes

Cool man!! (Design beter zo :wink:

1 like

Klein minpuntje wat je wmb nog zou kunnen verbeteren: de cap de valt nu over het begin van de lume op de wijzer. Ik zou dan ook de lume op de wijzer iets inkorten.


20190107_180351

4 likes

Goed punt snij je daar aan.

:rofl:

1 like

Bedankt voor je tip, maar er is effectief maar 0,5mm aan elke zijde bijgekomen (1mm toename in diameter). Er worden nu ook geen productiewijzingen meer doorgevoerd (no offense).

3 likes

Mooi mooi mooi!
(En ik durf het bijna niet te vragen… iets met een stalen bracelet met dezelfde fraaie bewerking als de kast :grimacing:).

2 likes

Prima, noodzakelijke, aanpassingen @Motormuis !
Idee van @chielos niet meer te doen?

2 likes

Een bracelet?
Voor jou?
Nee…!
:rofl:

1 like

Ik wil voorkomen dat we nu nog allerlei micro-aanpassingen doen, maar ook in dit geval ga ik toch nog even informeren. Ook ik wil het perfecte horloge realiseren, maar het kan ook een vertekening zijn. Wordt vervolgd.

8 likes