SUBDELTA Quattro

Dan is je meter niet omkeerbaar :sunny:

2 likes

Hoe is het eigenlijk met de voortgang van dit project?

5 likes

Heb de straps al klaar liggen :sunglasses:

11 likes

Ik reageer laat omdat het vrij druk is, excuses. Het project is onderweg. De horloges worden momenteel gemaakt. Normaliter is er dan een langere periode van radiostilte. Zodra ik relevante updates heb, meld ik mij. Sowieso krijgen de kopers hier ook eerst een nieuwsbrief over.

Stel gerust vragen!

Gr. Hans

10 likes

Hier liggen de straps ook al klaar. Kan niet wachten tot ie klaar is :grin: Ben benieuwd naar wat voor banden jullie allemaal al hebben.

6 likes

Ik droom nog over een mooie bijpassende stalen band :zipper_mouth_face:

5 likes

Ik heb nog werkelijk waar geen idee wat voor band ik eraan ga hangen. :see_no_evil:
Ik denk een MN strap in simpel zwart.

2 likes

Ik loop er nog niet warm voor. Moet dat denk ik eerst in “het eggie” zien.

1 like

Is denk ik wel mooi.

Mooi project zo, ik ga het maar eens wat scherper volgen!! :smiley:

2 likes

Ja, er moet wat mij betreft een niet te dik bandje op & niet te opvallend.

1 like

Je mag nog met de korting instappen (HF only :wink:)

4 likes

Zou je me een pb kunnen sturen met meer info?? :ok_hand:

2 likes

Ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en ben ook aan boord van dit mooie horloge. Na een mail aan Hans mocht ik van hem nog tegen het speciale HF tarief instappen, helemaal top.
Ik zie uit naar de verdere voortgang van deze einziger en kan niet wachten om hem om de pols te hangen.

9 likes

Welkom aan boord!

3 likes

Dank je. Leuk vooruitzicht👍

3 likes

Leuk, @Airmannetje! Join the club! (Ik draag momenteel “jouw” Archimede Flieger 39 mm. Die zit diep in mijn ziel!)

2 likes

Dank. Heb er ook echt veel zin in. Leuk om de impressie foto’s te zien en de voortgang van het proces te volgen.

Leuk dat je de Archimede nog steeds hebt. Is ook erg mooi horloge. Blij dat ie bij u goed terecht is gekomen👍!

2 likes

En is hier al wat voortgang te melden, is al weer een tijdje stil!

1 like

Beetje saai maar:

Ik wou dat ik al meer info en foto’s had…

3 likes