Sunnywatches.nl

Beste leden,

Onlangs kwam ik tijdens mijn zoektocht naar de beste prijs voor een Maurice Lacroix Masterpiece horloge langs de internetshop http://www.sunnywatches.nl (Sunnywatches). Hier biedt men Masterpiece Phase de Lune horloges tegen een zeer aantrekkelijke prijs aan. Echter kan ik op internet weinig over deze webshop (en de andere zustersites) vinden. Daarom hoopte ik dat er wellicht forumleden zijn die mij van wat meer informatie kunnen voorzien.

Hartelijk dank,

R.

Hmm ja ik zou hier ook wel iets meer over willen weten.

Ik heb 2 keer gevraagd naar een horloge of het voorradig was maar beide keren was dit niet het geval terwijl de levertijd op 3 a 5 dagen stond???

Verder worden er regelmatig nieuwe modelen op hun website toegevoegd maar deze zijn dan uitverkocht.

Ben benieuwd.

Groeten Wilco

Geloof het of niet :stuck_out_tongue: Maar ik werk persoonlijk bij Sunnywatches als stagiair… Ik doe o.a. de zoekmachine-optimalisatie voor hun websites.

:smiley: wat wil je weten :wink: ?

jonesM Schreef:

Geloof het of niet :stuck_out_tongue: Maar ik werk persoonlijk bij
Sunnywatches als stagiair… Ik doe o.a. de
zoekmachine-optimalisatie voor hun websites.

:smiley: wat wil je weten :wink: ?

Dan heb je nog heel wat werk te doen want vind het een vreselijk onhandige site :wink:

Vertel mij wat haha, maar zoekmachine-optimalisatie is wat anders als de usability van de site :stuck_out_tongue:

Het lijkt mij vooral handig als je een merk aanklikt dat je gelijk het gehele assortiment ziet i.p.v. alleen maar de bestsellers.
Verder vind ik belangrijk om direct te kunnen zien wat de levertijd is, en dan bedoel ik niet ongeveer 3 a 5 dagen maar gewoon op de dag af.
Als iets uitverkocht is maak dit dan direct zichtbaar, nu klik je op een artikel en dan pas blijkt of het leverbaar is ja of nee.

Ook zou het fijn zijn om de site up to date te houden want heb 2 keer de vraag gesteld of iets leverbaar was want dat was het volgens de site maar dit bleek dus niet zo te zijn???

Dus als je het mij vraagt moet er heel wat meer aandacht aan de site besteed worden.

Het is denk ik ook een stukje beleid van sunnywatches wat niet helemaal in de haak zit maar daar kun jij weinig aan doen denk ik?

Zie het ook als een stukje opbouwende kritiek en doe ermee wat je wilt.

Wees gerust. We zijn ervan op de hoogte en zijn begonnen met een uitgebreid usability-onderzoek. Er is dus verbetering op komst :wink:

Natuurlijk zijn suggesties binnen deze topic altijd wenselijk…

Zijn er hier op het forum misschien ook mensen die persoonlijk ervaring hebben met het kopen via Sunnywatches.nl? Ik ben vooral benieuwd naar de algemene belevenis, alles zoals beloofd geleverd binnen daarvoor bestemde tijd? Betrouwbaar? etc.

Ik heb Sunnywatches en de andere bedrijfjes die onder de paraplu van de eigenaar vallen uitgebreid gegoogled en kwam enkel wat negatieve ervaringen met het moederbedrijf tegen, maar niks over het kopen van horloges.

Ik heb deze week (dinsdagavond om precies te zijn) een bestelling (Casio WV-200E-1AVEF) geplaatst bij Sunnywatches. Volgens de informatie op de site is de levertijd van het betreffende horloge 1 - 5 werkdagen. In principe zou het dus uiterlijk volgende week woensdag binnen moeten zijn.Ik zal laten weten via dit forum wat mijn ervaring met deze bestelling in het vervolg is.

JAC Schreef:

Ik heb deze week (dinsdagavond om precies te zijn)
een bestelling (Casio WV-200E-1AVEF) geplaatst bij
Sunnywatches. Volgens de informatie op de site is
de levertijd van het betreffende horloge 1 - 5
werkdagen. In principe zou het dus uiterlijk
volgende week woensdag binnen moeten zijn.Ik zal
laten weten via dit forum wat mijn ervaring met
deze bestelling in het vervolg is.

Ben benieuwd of je al iets binnen hebt gekregen, laat wat horen als je wilt :slight_smile:

10 minuten vóór je vraag om een update over de stand van zaken kwam de eerste reactie van Sunnywatches bij mij binnen. Daarin de mededeling (voorzien van excuses voor de vertraging) dat het horloge daar morgen binnenkomt en direct verstuurd zal worden zodat ik het a.s. vrijdag zou moeten ontvangen. Zodra het binnenkomt laat ik weer wat van me horen.

Vandaag (vrijdag) is het horloge bezorgd door een koerier. Netjes verpakt zodat het geen schade kon oplopen tijdens het transport en in de originele verpakking. Welliswaar met iets vertraging, maar daarvoor heeft Sunnywatches zich keurig verontschuldigd.

Fotooooo’s

Mooi dat het allemaal goed is gegaan.

foto’s:

Ik persoonlijk vind de communicatie met Sunnywatches niet echt lekker verlopen.
Ik heb Donderdag 19 maart een Casio (PRW-1500T-7VER) besteld, na een paar mailtjes over de betaling (vanwege een fout van mij), heb ik zaterdag 21 maart betaald, maar daarna niks meer gehoord. Ik heb toen zelf gebeld op maandag, waarna bleek dat het horloge begin die week binnen zou komen. Vrijdag zelf nog maar eens gebeld, nou komt het horloge begin komende weekbinnen(bij Sunnywatches).
Dus…Erg lang wachten en weinig communicatie!!! Jammer, Nu maar gewoon afwachten.:S:z

Wat betreft de betrouwbaarheid van sunnywatches.nl / sunnywatches.com (Sunnywatches) heb ik ernstige twijfels.
Een maand geleden heb ik een zonnebril gekocht en betaald, deze was op voorraad dus ik kon aannemen dat hij binnen 5 werkdagen binnen zou zijn.
Na 2 onbeantwoorde e-mailtjes met de vraag wanneer ik de zonnebril mocht ontvangen heb ik Sunnywatches geprobeerd te bellen maar het nummer bestaat niet! Het telefoonnummer van het hoofdkantoor Moho Internet Concepts bestaat wel maar er wordt niet opgenomen.
Dit alles is dus zeker niet betrouwbaar en ik ga binnenkort stappen ondernemen.

Ik laat nog weten hoe dit afloopt.

Hmm, jammer om te horen dat het wat verder achteruit gegaan is sinds mijn eigen ervaring.

Ik heb in februari een Casio bij ze gekocht. Het horloge was volgens de site op voorraad en zou dezelfde dag nog verzonden worden. Na twee mailtjes kreeg ik te horen dat het horloge er toch niet was en besteld zou worden bij Casio. Uiteindelijk wel na een paar dagen gekregen, maar toen weer niet met de beloofde kortingscode ter compensatie…

Tsja, beetje hit-or-miss dus. Een goede voorraadstatus beheren lijkt niet hun sterkste punt :slight_smile: Hopelijk krijg je uiteindelijk wel je zonnebril.

Houd ons zeker op de hoogte.

Bijgaand als beloofd de update:

Na mijn post op dit forum en een ander forum ontving ik dezelfde dag een bericht van UPS dat mijn bestelling van SunnyWatches bij UPS ter verzending was aangeboden. (Hopelijk toeval?)
Ik heb de zonnebril dus uiteindelijk afgelopen vrijdag ontvangen.

Goede afloop van dit verhaal dus maar het is toch echt veel verstandiger als SunnyWatches klanten beter op de hoogte stelt/houdt. Een niet-bestaand telefoonnummer op de website wekt natuurlijk ook niet veel vertrouwen. Jammer!

Heb een week geleden een Luminox Sea Navy Seal Colormark Blackout 3051.BO bij sunnywatches besteld. Levering kon 5 tot 10 werkdagen duren. Nu staat er op de site levertijd reserveren. Wat dat betekend weet ik niet. Ik ga ze ff een mailtje sturen. Hou jullie op de hoogte.

Sunnywatches gebeld, zijn gewoon bereikbaar. Alleen is mijn Luminox pas half oktober leverbaar, kreeg net een mailtje of ik wilde wachten of een ander model wou. Heb terug gemaild dat ik liever mijn geld terug gestort kreeg omdat het langer als 30 dagen duurde. Nu maar weer afwachten, anders bel ik morgen weer want op mailtjes antwoorden ze niet.
Be continued.