SybrenAnne

Vanavond de witte Bulova aan Sybren @SybrenAnne verkocht. Supervlotte communicatie, heldere afspraken en vriendelijk contact. Sybren had in-depth informatie opgezocht over de Bulova, waardoor we het bouwjaar precies konden vaststellen op 1956. Heel interessant! Van harte aanbevolen om zaken mee te doen. Heel veel plezier ervan Sybren! :smile: :+1:

1 like

Een horloge verkocht aan @SybrenAnne en dat ging prima. De deal was snel gemaakt en een vriendelijke koper. Plus 1 voor Sybren.

1 like

Sybren heeft engelengeduld gehad voor een klus die ik voor 'm heb uitgevoerd - super contact IRL en per PB’s. Echte vintage-liefhebber, super. :+1:

@SybrenAnne Kwam langs voor een spoed-wd-klusje. Mijn love/hate merk, Seiko. :sweat_smile: Condens binnen het glas, voor en achter. Waterdicht gemaakt, afgeregeld, paar stofjes verwijderd. Betaalde me niet alleen wat meer dan gevraagd, maar gaf me ook nog een prachtig, oud schaalmodelletje van een Rotterdamse stadsbus. Erg prettige “klant”, een van de weinigen van wie ik nog vintage werk aanneem. :wink: Aanbevolen!

2 likes