Synn7

Horloge verkocht aan @Synn7. Leuke deal en volgens mij een nieuwe horlogefanaat. :sunglasses::+1:

Thanks en wellicht tot de volgende!

1 like

Recent een horloge aan @Synn7 verkocht en kan niet anders zeggen dan aangename/vlotte communicatie en snelle afhandeling. Anytime again Jurjen!:+1:

1 like

Horloge gekocht van @Synn7. Aangename communicatie, heel vlot verzonden. Onduidelijkheid over verzendkosten veegde hij weg met “dan betaal ik die wel”. Aanrader!

1 like

Ook ik heb een horloge van Jurjen / @Synn7 gekocht, goede communicatie, snelle reacties en vlot verzonden. aanrader :+1:t2:

1 like

Mooie ruildeal gemaakt met Jurjen. Zeer vlotte communicatie en afhandeling, top!!!

1 like

Leuke ruildeal gemaakt met @Synn7.
De communicatie is prima en de deal snel gemaakt!
Een deal met Jurjen maken is een aanrader :+1:t2:

1 like

Mooie deal gedaan met Jurjen. Communicatie en verzending verliepen soepel en vlot. Overgenomen horloge netjes verpakt en in onberispelijke staat de volgende dag geleverd. Kortom een aanrader👍

1 like

Prachtig horloge van Jurjen @Synn7 overgenomen, heel sympathiek forumlid, leuke gesprekken en een geweldige deal, super snelle verzending en een netjes verzorg pakket en horloge ontvangen. Top! Echt aanrader, nogmaals dank Jurjen

1 like

Prachtige Seiko van Jurjen overgenomen.

Communicatie en verzending waren top. Ook was het pakket bombproof ingepakt.

Jurjen @Synn7 tot de volgende :slight_smile:

1 like

Mooie Timex aangeschaft van @Synn7. Snelle deal gesloten en het horloge goed verpakt ontvangen. Hij ziet er als nieuw uit en ga ervan genieten. Bedankt!

1 like

Bandje verkocht aan @Synn7, vlotte transactie, prettige communicatie dus een aanrader :+1:t3:

1 like

Tsuyosa verkocht aan @Synn7
Prima transactie!!!

1 like

Een mooie Seiko SBTR027 van @Synn7 gekocht. Snelle en nette afhandeling en het horloge werkelijk als nieuw!

1 like

Een MoonSwatch van Synn7 gekocht. Reageerde snel en deal snel gesloten. Vervolgens horloge goed ingepakt, snel verstuurd, en als omgeschreven ontvangen. Al met al, een zeer prettige ervaring met die HF lid.

Tot de volgende!

1 like

Vorige week mijn Cauny aan Jurjen verkocht. Horloge is nog onderweg naar hem. Maar contact was dikke prima. Heel veel plezier van het horloge Jurjen!

1 like