Te koop en niet te ruil:
Ik houd vast aan mijn maximum van 10 stuks qua collectie dus mag deze, na een nieuwe aanwinst gisteren, weer vertrekken.
Deze Timex is een echte ode aan de begin jaren '70 met z’n “Racing Dial”, grote oranje secondewijzer, rode crosshair en gebold hesalite glas!
Merk en model: Timex Q 1971 Velocity (heruitgave)
Diameter: 37 mm.
Hoogte / dikte: 12 mm. inclusief gebolde glas
Leeftijd: 07 - 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07 - 2024 (nieuw gekocht)
Factuur en/of certificaat: aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, compleet als nieuw geleverd
Verzendkosten of afgehaald: verzending via PostNL of DHL tegen geldende tarieven, kosten en risico verzending voor koper. No shipment outside E.U.!
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw, ik kan er eigenlijk niets aan ontdekken qua haarlijntjes, krasjes laat staan deukjes…… Caseback sticker/folie zit er nog op, zie foto. Horloge is < 10 x gedragen sinds aanschaf juli vorig jaar.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: € 159,00
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Eerdere foto’s
Foto’s van vandaag
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.
Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.