Tag Heuer 2000 972.606 "spacedust" wijzerplaat - ghost bezel

Te koop:

Bij deze bied ik mijn Tag Heuer 2000 Professional (ref. 972.606) aan in zeer goede staat. Op een aantal lichte krasjes op de kast, en een krasje in het glas ziet hij er bijna nieuw uit!

Verder is hij volledig origineel: Tag Heuer 2000 met mooie blauw met goud bespikkelde wijzerplaat; ook wel een “spacedust dial” genoemd. In het blauw zitten gouden spikkels verwerkt, waardoor het net een sterrenhemel lijkt. De bezel is een lichtblauwe ghost bezel. Dit model in deze uitvoering komt maar weinig voor. De originele kroon met logo en originele stalen band en vouwsluiting met logo + divers extension zitten er ook nog aan. Het horloge werkt perfect en is gezien de leeftijd in zeer fijne staat. De bezel draait soepeltjes en de pvd coating om de binnen- en buitenrand van de lunette zijn nog intact.

De band is nu afgesteld op ongeveer 17.5cm
Merk & model: Tag Heuer 2000 Ref: 972.606
Diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten) 39.7mm
Leeftijd: jaren tachtig
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Enkel het horloge
Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Liefst ophalen in Breda, maar verzekerd verzenden is ook mogelijk.
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Bijna zo goed als nieuw, op een paar lichte krasjes op de kast na + een kras in het glas. De band heeft wat fijne krasjes en er zitten lichte ‘desk diving’ sporen op de sluiting
soort uurwerk: tag heuer Quartz
de vraagprijs: €450,00.

Mooie details staan centraal bij deze Tag Heuer 2000: De stardust dial, ghostbezel en de gouden datum schijf

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

23 likes

Up!

3 likes

Verkocht