Tag Heuer 2000 sport 165.306

Te koop:
Bij deze verkoop ik mijn verzamelobjecten van (tag) Heuer. In dit geval de tag Heuer 2000 sport chronograaf 165.306. Ik ben begonnen met de opbouw van de verzameling begin 2019 maar haal te weinig plezier uit de wetenschap dat ik ze in een afgesloten bureau heb liggen zonder dat ik ze durf te dragen. Met verkoop hoop ik een andere verzamelaar tegen het lijf te lopen die er meer plezier aan beleeft.

Merk en model: tag Heuer 2000 sport 165.306
Diameter: 38mm
Leeftijd: gemaakt van '90-'94, verkocht in '96
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: april 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Meer over de 2000 serie: https://www.calibre11.com/tag-heuer-2000-series/
‘The Super 2000 was essentially an up-market 2000 Series offering a distinct look to the rest of the range. The design featured six gold TAG Heuer logos on the bezel, bespoke gold Chrono pushers and crown, a newly designed set of hands and a cyclops over the date.’

‘The movements used in the Heuer 2000 Series are actually quite remarkable. Many think of the 2000 as being an entry-level quartz watch, but actually the movement has far more to it than that. Both the quartz and automatic chronographs use the Dubois Depraz 2000 chronograph module. The Automatic movement (LWO 283) mates the DD2000 module to the ETA 2892 base.’
Verzendkosten of afgehaald: gezien corona alleen verzending
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed. Nagenoeg nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: automaat, chronograaf
Vraagprijs: 850 excl verzendkosten. Komt op originele steel bracelet (De leren band op de foto is niet inbegrepen). Voor een combi deal met de Heuer titanium 223.206 en/of 825.213 kan ik nog een mooi dealtje maken.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Ook mooi op leer!

2 likes

Prijs naar 775

Up

Up

Package deal voor de kerst: alle 3 de (tag) heuers voor 2250

1 like

750? Vast wel ergens een collector die deze en de 2 titanium series kan waarderen.

Up, doe een bod wanneer de prijs je niet aanstaat. Wanneer je ook 1 of beide titanium Heuers neemt kan ik je wel wat tegemoet komen qua prijs.

Up. All in one heeft de voorkeur

1 like

Up. Alle 3 voor 2150

1 like

Up

Ruil waar ik evt voor open sta, cash up en down mogelijk, lijst niet uitputtend:

• Tudor
  • Grand Seiko
  • Longines Legend diver
  • ML pontos diver
  • Hamilton spirit of liberty / intra matic chrono
  • surprise me, zolang het maar goede staat is.
1 like