Tag Heuer 2000

Beste leden,
Sinds kort heb ik mijn Tag Heuer te koop aangeboden op MP en C24. Maar ben zelf benieuwd wat het eigenlijk waard is. Volgens mij heb ik mijn pijlen te hoog gericht. Want ik krijg weinig reacties op dit horloge. Hier en daar paar honderd maar meer dan dat ook niet. Hoeveel schatten jullie de waarde? Het gaat om de WK1211, het internet levert voor mij niet echt een concreet antwoord op.

1 seconde speurwerk, staat er gewoon eentje in het verkocht gedeelte :sunglasses:

1 like

Toevallig is dit ook hetzelfde horloge! :rofl: (gekocht via hf) alleen aangezien ik absurde bedragen ontvang, wil ik de exacte waarde weten. Maar dit is waarschijnlijk moeilijk vast te stellen?

1 like

Is niet vreemd, op marktplaats krijg je uitsluitend achterlijke biedingen.
T.z.t gewoon hier weer aanbieden als je het juiste level hebt en dan krijg je gewoon de juiste biedingen.
Dat is mijn ervaring in ieder geval.
De exacte juiste waarde van het horloge weet niemand natuurlijk.

groetjes Lenno

1 like

Mits prima werkend, minstens 250 euro.

Als je alles hebt qua doos en papieren misschien 400. Dat was toen ook ongeveer de nieuwprijs dacht ik.

1 like

34mm formaat drukt de waarde wel. Ik denk dat je met 400 euro er wel veel voor betaald heb. Heb een dergelijke TH gewoon via MP verkocht voor een redelijke prijs, zou dus gewoon via MP proberen. Hoeveel kon je er via MP voor krijgen?

Rond de 275.

Dat lijkt me een redelijke prijs om eerlijk te zijn voor de 34mm variant

1 like

Dan zal ik genoegen nemen met dat bedrag! Thanks voor de feedback guys.