Tag Heuer Carrera Calibre 1887 Chronograph (CAR2A11.FC6313)

In december 2020 heb ik deze Tag Heuer Carrera Calibre 1887 mogen overnemen van @Rebunted. Omdat er wat budget dient vrijgemaakt te worden voor een volgende aankoop heb ik (met spijt) besloten deze terug te koop aan te bieden.

Het is echt een prachtig en stijlvol stuk. Het horloge is in ongewijzigde staat als toen ik het overnam (is zelfs nog niet buiten gedragen). Daarom vind ik de originele vraagprijs van Rebunted nog steeds een eerlijke vraagprijs.

Onderstaande advertentie en foto’s heb ik met toestemming van @Rebunted mogen hergebruiken. Waarvoor dank. De laatste foto is van mezelf om de huidige staat van het horloge aan te tonen. (De tekst in het vet is mijn toevoeging)

Te koop:

Merk en model: Tag Heuer Carrera Calibre 1887 Chronograph (CAR2A11.FC6313)
Diameter: 43 mm
Leeftijd: 2 juli 2018 (Rebunted was eerste eigenaar)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: december 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Papieren, doos, garantiecertificaat en aankoopbon aanwezig
Verzenden of ophalen: Verzenden op kosten en risico van de koper of ophalen. Ophalen kan in Leuven (Vlaams Brabant, België) maar is voorlopig wegens het verbod op niet-essentiële reizen enkel mogelijk voor de Belgen hier denk ik.
Conditie (krassen, werking etc): In goede staat, zie de foto’s. Normale gebruikerssporen zoals haarlijntjes, met name op de sluiting. Horloge loopt perfect, zie ook de timegrapher foto
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, Tag Heuer Calibre 1887
Vraagprijs: 2.600 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Vriendelijke groet,

4 likes

Was er nog vergeten bij te vermelden dat een eerlijk bod uiteraard ook in overweging wordt genomen.