(Tag) Heuer Only (Deel 1)

10 likes

6 likes

Zeker niet Heb er ook een.
En ze zijn prachtig!

6 likes

Hij zit erop!
Voor 50 euro een originele TH band incl. gesp en verzendkosten.
Staat leuk, zit heerlijk (op die ouwe 2000).
Me happy.

Mika

5 likes

Van die leverancier die hier niet genoemd mag worden? :roll_eyes: :thinking:
Ziet er goed uit! :+1:

PB.

Mika

1 like

Thanks! :+1:

Kan je mij ook een linkje sturen in pb?

Gedaan.

Groet,

Mika

1 like


Hier ook nog maar even posten. Nu twee weken om de pols. Zit nog steeds in de honeymoonphase! :heart_eyes: :wink:

18 likes

Ik was dit weekend bij een AD en heb deze Limited Edition TAG Heuer Carrera ‘160 YEARS ANNIVERSARY’ Calibre 02 bekeken.
Moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de mooie afwerking en mega ontspiegeling van het glas.
Het kan zijn dat mij nieuwe Carrera’s nooit zijn opgevallen hier op het HF maar is er een reden dat ze mijnsinziens niet heel vaak voorbij komen?
En wat is de ervaring met het Heuer 02 caliber? En de nauwkeurigheid?

18 likes

Gaaf model! :+1: Ben niet geheel verbaasd dat je nog geen reacties hebt. Ik heb ook nog geen Cal. 02 gezien, hier op HF. Heeft er volgens mij mee te maken dat dit uurwerk nog niet zo heel lang toegepast wordt in de klassiekere Carrera-modellen. Maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo verbaasd over de goede afwerking. Ik zou zeggen: ga ervoor! Dan heb je eens wat anders dan de hier op HF oververtegenwoordigde -en imo oersaaie, maar wel altijd meer likes aantrekkende en dus veilige keuze :smirk: :wink:- Speedmaster! En je hebt een horloge met een mooi uurwerk, van een merk dat aan de wieg stond van de ontwikkeling van de automatische chrono.

1 like

Hier zijn al wat ervaringen gedeeld:

https://forums.calibre11.com/threads/tag-heuer-servicing-times.125452/page-5#post-1765289

en hier een youtube video over de rotor:

https://forums.calibre11.com/threads/tag-heuer-monaco-with-02-movement.126606/#post-1712892

1 like

Wow, die maakt wel heel erg veel kabaal.
Zal dat bij alle Heuer 02 zijn?

Ik had bij het bezoek mijn witte BB Chrono om en kon ze vergelijken. Het zijn natuurlijk 2 heel verschillende horloges als je kijkt naar de uitstraling maar als ze naast elkaar liggen had die TH voor mijn gevoel een hoogwaardiger uitstraling.

1 like

Geen idee, kan afhankelijk van de kast misschien minder zijn bij andere modellen.

1 like

Ben nou toch wel benieuwd en lijkt me niet de bedoeling. Maakte de rotor van het exemplaar dat jij hebt bekeken ook veel lawaai?

1 like

Heb ik helaas niet echt op gelet :see_no_evil:
Heb hem ook niet bewust zo heen en weer geslingerd zoals in dat filmpje.

Die in het filmpje maakt al herrie als ie nauwelijks beweegt. Maar dat deed die van jou dus kennelijk niet of dit viel in ieder geval niet op, dus? Volgens mij is dat in het filmpje gewoon een issue dat onder garantie verholpen zou moeten worden. Die rotor lijkt wel een fidget spinner! :dizzy_face: Dat kan niet goed zijn. :thinking:

1 like

Zo denk ik er ook over. Als die zo’n lawaai maakt dan loopt de rotor ergens tegenaan.

1 like