(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Oké, dit is een slecht signaal. Inmiddels heb ik ook mijn laatst Tag te koop gezet. Ik laat jullie in de steek en ben voornemens mijn heil te zoeken in het Omega topic.

Mocht iemand een Carrera Calibre 16 zoeken, dan heb ik een scherp geprijsde. :slight_smile:

2 likes

Vandaag deze

https://scontent-lhr3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14676762_188122358294768_6962045646404583424_n.jpg

8 likes

1 like

Van de piloot van Trix geweest :slight_smile:

Goede smaak had die kerel.

Verraad!!!

Succes met de verkoop! Welke omega komt in de plaats?

Cal. 6 vandaag

11 likes

Een Speedmaster uit mijn geboortejaar. Ik ben er erg blij mee, al heb ik hem nog niet.

6 likes

Laat ik ook maar eens iets plaatsen hier, lichtinval van een schemerlamp gisteravond:

8 likes

Cool! En weer 'ns wat anders dan 'n blauwe.:wink:

1 like

Nee, he? Niet nog zo’n saaie Speedmaster erbij, op HF…:wink:
Maar wel leuk een horloge uit je geboortejaar.

1 like

Noem het saai, noem het oudbollig. Ik vind het retevet. :sunglasses:

En ik moet eerlijk bekennen dat de Speedy veel relaxter draagt dan de Carrera… Dat was eigenlijk een enorm apparaat vergeleken met de Speedy.

Ja, Speedmaster is inderdaad best een bescheiden/low profile horloge. Viel mij ook op toen ik er voor 't eerst een zag, irl. Maar ik heb een voorkeur voor wat forser en wat meer wrist presence.

Zo heeft ieder z’n voorkeur. Veel plezier ermee!

2 likes

Eindelijk mag ik hier ook weer meedoen…

Groeten
Rutger

7 likes

Welkom terug :smile::+1:

Mijn eerste serieuzere horloge. Prima geholpen bij Schaap en Citroen.

3 likes

Groeten
Rutger

2 likes

En gewoon omdat het kan…

Groeten
Rutger

6 likes

Ik doe gewoon mee… Omdat het kan.

4 likes

Ook maar even 'n plaatje dan.
Pfoeh. Mijn foto’s bij daglicht zijn al niet altijd geweldig. Maar bij kunstlicht wordt 't er niet beter op…:wink:
Nou ja, in het echt in ieder geval een heel stuk mooier dan op deze zeer matig foto!:grin:

3 likes