(Tag) Heuer Only (Deel 1)

De Monaco heb ik gepast en vond ik geweldig. Het enige wat me aan de Heuer 02 model stoort is die secondenwijzer :wink:

De vraag is hoe aanwezig die seconden wijzer is in het echt daar ik een ouder model (caliber 5?) heb gepast.

2 likes

Verschil moet er zijn… :grimacing:

1 like

Vandaag deze handopwinder weer eens om de pols…

23 likes

11 likes

Paars is het nieuwe groen:

11 likes

Mooi met dat paars. Jammer dat het een limited edition is. Van mij mag een dergelijk kleurtje wel vast in de collectie.

Heerlijk! :heart_eyes:

Doet me denken aan de one-off voor Uma Thurman, alleen is deze nieuwe paarse iets minder heftig.

Voor je het weet gaan ze een tweede maal proberen om een Monaco fashion-trend te starten en krijgen we dit soort dingen :laughing:

1 like

Hier een live foto:

9 likes

Wandeling door het mooie Mullerthal

11 likes

Je hebt hem al?
De render foto doet mij meer dan deze foto, hoe is hij irl?

Sorry, had er beter bij kunnen zetten dat het een foto was van tagheuerforums;

2 likes

20 likes

Deze aquaracer gekocht als daily beater , kan niet anders zeggen dat het echt een top horloge is :+1:

12 likes

Had ik je ook wel kunnen vertellen. :wink: Ik draag al 26 jaar, met veel plezier, TAG Heuer duikers. Helemaal :+1:

3 likes

8 likes

Weet iemand hier hoe het zit als een serienummer van een Tag Heuer niet terug te vinden is op http://tag.hr/warranty ? Is dat automatisch slecht nieuws?

Edit: ik heb al tijden een Tag Heuer op het oog, maar weet ook dat er hele goede replica’s zijn, dus als ik particulier kijk en het serienummer staat niet in de online database.

Weer een middag genieten met de Tag Heuer 2000 (inmiddels weer om de pols).

8 likes

Nee! Ligt eraan hoe oud het horloge is.

Google het serienummer, als je replica’s krijgt met dat nummer dan weet je genoeg :slight_smile:

1 like

Het was van na 2010. Geen hits op het serienummer zegt ook niet alles natuurlijk, het was een iets minder gangbaar model, maar wel eentje waar replicas van zijn.