(Tag) Heuer Only (Deel 1)

mooie TH !!!

1 like

Mooie dial. Ik wou dat de automatic ook zo’n dial had, dan was mijn keuze een stuk eenvoudiger geweest.

Zit te twijfelen tussen een auquaracer of een formula 1 beiden met calibre 16.

Ik doe mee. Na de quartz aan mijn vrouw te hebben gegeven is er toch sinds een paar weken een automaat gekomen.

11 likes

Prachtige (tag) Heuer’s zie ik hier voorbij komen, zit er zelf aan te denken om er ook 1 aan te schaffen maar


Kan iemand mij vertellen waarom er ‘veel’ horlogeliefhebbers dit merk niet zo zeer haten maar eerder niet zouden aanbevelen en een afgunst naar dit merk hebben?

Zelf snap ik het niet zo goed
 Goede kwaliteit, goede uurwerken, zwitsers, geschiedenis etc etc.

Red flag !!! Tijd om een foto te nemen :smile::+1:.

5 likes

Jij moet hem dragen
 dus laat je keuze niet af hangen van meningen van andere!

Tag heuer is gewoon een top merk!

2 likes

Vind deze wijzerplaat ook net wat fraaier en strakker dan die ‘lamellen’ dial (die ik overigens ook zeker niet lelijk vind, hoor).

Nou wat mij opviel, toen ik me vijf jaar geleden aanmeldde voor Horlogeforum, is dat op HF duidelijk minder waardering is voor TAG Heuer dan in de echte wereld, waar TAG Heuer gewoon een van de best verkopende premium merken is.

Er zit hier een clubje dat op de een of andere manier vindt dat alles waar TAG voor staat (dus niet alleen Heuer) per definitie shit is. Deze mensen staan ook wel bekend als ‘Heuer snobs’.
Nu werd Heuer alweer meer dan 30 jaar(!) geleden TAG Heuer. Dit is nog voordat ik mijn eerste kocht en zelfs voordat sommige Heuer snobs ĂŒberhaubt geboren waren.

En nog steeds maakt het merk, zoals @Josh terecht opmerkt gewoon heel goede horloges voor een (in premiumland) nog enigszins acceptabele prijs. Dus ik zeg, lekker niks van aantrekken en gewoon een TAG Heuer kopen en met veel plezier dragen!

Moet tot slot nog wel zeggen dat er in de laatste vijf jaar op HF wel aardig wat TAG Heuerliefhebbers bij zijn gekomen en dat de waardering voor het merk ook hier begint toe te nemen.

13 likes

4 likes

Is dat deze?

10 likes

Nope I wish
:wink:

Deze:

6 likes

Ook fraai!

1 like

Dank je. Misschien ook wel net zo leuk en met 39mm wel iets kleiner maar rustiger. Beetje mijn semi-dresser

1 like

Al jaren een plezier om de pols

12 likes

Blijft mooi die Monza, paar jaar geleden ook nog gehad tezamen met wat andere Re-Editions.
Had TAG goed voor mekaar toen :+1:

14 likes

Dat hadden ze zeker goed voor mekaar. En jij ook toen trouwens. Mooi viertal!

1 like

Zie ik het nou goed?? Een Monza, Monaco en 2 re-editions en dan 1 hele like na 1 uur?

Kom op zeg
bij deze 10 x like

Grt. Marco

2 likes

Maar nog steeds de fraaiste niet-chrono Carrera!:thumbsup:

1 like

:wink:

Deze beide ook nog gehad, zou 'm graag eens in goud willen hebben.

8 likes

De witte carrera re-edition blijft ook erg mooi. Heb er nog een tijdje over getwijfeld



Raceday! :smiley:

2 likes