(Tag) Heuer Only (Deel 1)



Mag ik met deze schoonheid toetreden tot topic :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Vind deze kwa uiterlijk passen in het bedrijfslogo topic. Mijn hond vind het ook “ruf” en we zijn het roerend met elkaar eens. Niet echt geslaagd.

Groene is geweldig! De rode ook, trouwens en deze zeker ook. Alle drie voor mij wel grailmateriaal! :heart_eyes:

5 likes

Ik zal doorgeven dat ze jou niet op de lijst hoeven zetten. Denk, desondanks, dat ze 100 stuks zo kwijt zijn. :wink:

Is ook niet mijn favoriet trouwens, hoor. Hoewel RUF wel heel gave dingen maakt, vind ik dan.

2 likes

15 likes

Vraagje aan de aquaracer kenners,

Denk eraan om deze band te bestellen voor m’n aquaracer 300 pro, past dan de 21mm of 22mm beter? Lugwith is 21.5mm

Het is voor deze

Iemand misschien nog andere ideeën/alternatieven?

1 like

Fijne banden. Tja, te smal ziet er niet uit. Maar is de lugwidth niet 22mm, officieel? Zou denk ik dan die doen. Zijn ook vrij soepel. Dus krijg je er, denk ik, wel tussen. Maar geef geen garantie, hoor!:grin: En anders originele TH rubber band. Wel stuk duurder.

1 like

Volgens mij is het 21.5 zal het thuis vanavond even precies opmeten. Zat ook al aan de 22mm te denken. Die rubber band met vouwsluiting van die nieuwe aquaracer pro is online nergens te krijgen. Zal het bij de AD proberen maar zal wel wat kosten ben ik bang haha.

1 like


Goed weekend allen! :sunglasses:

6 likes

Gaat zeker lukken. Zit inmiddels lekker aan een koud biertje! :beer:

Gaaf, die S/EL!:+1:

8 likes

Proost!

1 like

@MarkusvdV postte een heel interessante link, in een ander topic. Dacht dat ie hier ook wel gewaardeerd zou worden. Gaat over Heuer grails.

http://www.onthedash.com/chasing-the-grails/

14 likes

Geweldige serie Aquaracers dit. Ik had de grijze, die was ook top :ok_hand:

1 like

Zeker mooie serie. Maar ik vind dat de Aquaracer sowieso ondergewaardeerd is, als duiker. Het is een kwalitatief uitstekende alleskunner, met onderscheidende vormgeving en mooie details -kijk alleen al eens naar de geweldig mooi gemaakte 12-kantige bezel-, die ook nog eens enigszins betaalbaar is.

9 likes

Bandje laten maken voor de carrera.

12 likes

Ziet er goed uit!

8 likes

Mooi hoor, zo aansluitend aan c.q. doorlopend met de lugs! :ok_hand: :+1:

13 likes

13 likes