(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Er zijn meerdere gegadigden ! Is een hele lastige keuze en dat heb ik normaal niet :wink:

3 likes

Een plaatje van mijn ex, ik blijf het een leuk horloge vinden :smile:
Tag Heuer 2000 chronograph quartz.


4 likes

P.B. gestuurd.

Grt. Marco

1 like

Beantwoord!

1 like

Let me know! :slight_smile:

Een prijspakker!:slight_smile:
Nog steeds een hoop geld natuurlijk. Maar bij de andere gerenommeerde merken betaal je een veelvoud voor zoā€™n uurwerk. En volgens TH-baas Biver zit er nog steeds een prima winstmarge op deze 02T.
Moet je nagaan wat de marges bij de andere merken zijn.:astonished:

1 like

Ja idd nog een boel geldā€¦maar leuk om te zien dat het wel voor een ā€œbetaalbareā€ prijs kanā€¦helaas is die TAG V4 dat dan weer niet!

damn wel leuke deal dit

had bijna zelf gebodenā€¦ had er net 220 op staan maar er werd net voor mij geboden en 240 werd dan wel meteen een stuk meerā€¦

1 like

Het lijkt erop dat wij hetzelfde model zoeken :wink::+1:

1 like

Vandaag deze wel oude foto en inmiddels op de stalen band

4 likes

Bijgevoegd een foto van de band van mijn Kirium. Intensief gebruik gedurende 16 jaar is hem goed aan te zien.
In die 16 jaar is mijn pols ook wat dikker geworden. Maar 1 hele schakel erbij is teveel.
Kan ik het gefotografeerde deel van de sluiting gebruiken om de band wat op te ruimen? Of is dat extra gaatje daarvoor niet bedoeld?

Uploadenā€¦

Hier ook een ex, fantastisch horloge.

8 likes

Zat in 'n ander topic wat plaatjes te plakken van mā€™n Aquaracer en even ā€˜doorplakkenā€™ is een kleine moeite, dusā€¦


11 likes

Zeer mooi! Bedankt voor je tip!

1 like

Jeetje, 28 dagen geen nieuwe post hierā€¦:slight_smile:

5 likes

11 likes

Groeten
Rutger

7 likes

Laatste fotoā€‹:+1::+1:

Gewoon zomaar een foto van vandaag:

12 likes

Kan iemand me het referentienummer zeggen?