(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Groeten
Rutger

7 likes

Hoi, ben nieuw op HF en in het bezit van deze mooie Tag. Af en toe wisselen van bandjes adh van de gelegenheid!

Gr Cassander.

10 likes

Welkom! En een knappe Carrera heb je daar! Ik mis de mijne nog wel eensā€¦

En ik de mijne soms ook nog :disappointed:.

11 likes

5 likes

Mogguh

12 likes

En 7 dagen verder maar weer een foto van zā€™n broerā€¦

10 likes

Haha, ja het is hier niet zo populair hešŸ¤”

1 like

Waarom is Tag Heuer zo impopulair? Alleen door afschrijving of zijn er meerdere factoren?

Misschien ook, en dat gemekker dat het sinds Tag kwam niks meer is. Beetje zoals dat bij Porsche ging toen de Cayenne kwam, lekker blijven hangen in het pure verleden

1 like

Niet van vandaag maar TH is voor mij een vaste waarde in de collectie.

Groeten
Rutger

2 likes

Als topic starter ben ik niet meer in het bezit van een TH. Toch denk ik nog wel eens terug aan de CV2010; de Carrera Cal16.

Maar die staat dan weer niet hoog op de wensen lijstā€¦

7 likes

Blijft prachtig en misschien wel het enige horloge wat ik echt nog wel eens misā€¦

Jammer dat je er weinig 2e hands tegenkomt, laat die afschrijving zn werk maar doen :wink:

1 like

haha, ja daar gaan wat honderdjes vanaf sinds ik hem heb gekocht. Gelukkig is het een blijver, tenzij echt noodzakelijkā€¦:slight_smile:

Afschrijving zal voor mij nooit een reden zijn om een horloge niet te kopen.
Als ik iets mooi vind, ben ik blij als ik het gekocht heb of ga kopen. Op dat moment ga ik er niet over nadenken wat de afschrijving zal zijn en dat maakt me eerlijk gezegd ook niet uit.
Ik koop een horloge niet met de intentie hem direct weer te verkopen, maar omdat ik hem mooi vind en hem zelf graag wil hebben. Ik weet dat anderen op het forum daar anders over denken overigens :wink:

Voor wat betreft de populariteit van TAG Heuer kan ik me voorstellen dat lang niet alle modellen bij liefhebbers in goede aarde vallen. Ondertussen is de collectie zo groot dat je door de verschrikkelijke felle kleurtjes en de lelijke banden het mooie horloge niet meer ziet. Ik vind dat er nog steeds pareltjes tussen zitten, maar het imago van het merk staat veel horlogeliefhebbers denk ik tegen. Iets wat, volgens mij, alleen maar meer versterkt wordt na elke nieuwe aankondiging van wederom een Carrera met onleesbare wijzerplaat of (te) felle kleurtjes.

Moraal van dit verhaal? Geen, maar koop lekker wat je mooi vindt zonder teveel na te denken over restwaarde of wat anderen er van denken.

2 likes

Erg blij met mijn meest recente aanwinst :slight_smile:

15 likes

Doorloop snelheid ligt bij sommige hoger, maar kunnen toch dezelfde uitgangspunten/intenties hebben (gehad) :wink:

2 likes

10 likes

Jammer dat er importkosten bijkomen maar dan nog komt ie onder de 2k!