(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Prachtig!! :heart_eyes:

1 like

1 van mijn favorieten, toch draag ik het niet al te vaak. Een vaker voorkomend probleem bij TH/Monaco liefhebbers?

16 likes

Oef, die is toch wel erg mooi !!!

1 like

Reden dat ik ‘m heb verkocht. Absoluut mooiste horloge (en ik heb wel een paar pareltjes hoor), maar droeg ‘m door de kastvorm toch te weinig.

Ja, eens. Kastvorm plus kleurstelling is niet echt neutraal te noemen. Echter ben ik nog lang niet in de fase om deze TAG te verkopen…wellicht komt dat nog :slight_smile:

Echt gruwelijke mooie horloges die Autavia modellen. Helaas voor mij onbereikbaar.

1 like

Hoera, mijn eerste TH

8 likes

Thanks! Heb ook een 1163 overwogen maar ben toch voor de kleurrijke verschijning van de 1563 gevallen.
Hier een mooie 1163:

12 likes

+1, zelfde verhaal dus… Maar blijft een verschrikkelijk mooi horloge!

1 like

Bij mij exact hetzelfde, maar blijf er van genieten als ik hem om heb. Misschien juist daarom :slight_smile:

Net terug van service onder garantie door Schaap en Citroen, deze Aquaracer van mijn betere helft. Snel de band er weer op gezet, als ze morgen wakker wordt, ligt hij weer voor haar klaar!

10 likes

Schitterend!

1 like

Bijzonder apparaat, kan je hier wat meer over vertellen?

Groeten
Rutger

Prachtige foto van een mooi horloge!

Groeten
Rutger

1 like

Bedankt Rutger :wink:

Herkenbaar. Oude liefde roest niet. Ook bij mij is hij een keer aan de beurt…

1 like

https://www.ablogtowatch.com/tag-heuer-grand-carrera-caliber-36-rs-caliper-chronograph-watch-review/

Klopt, wellicht wat meer polstijd in de lente/zomer wanneer het wat meer casual kan en mag.

De Carrera nog vandaag

8 likes

Wat NOS Heuers

12 likes