(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Dan vond ik de Autavia release van vorig jaar Baselworld toch een heel stuk interessanter :upside_down_face:

1 like

Het is ook niet echt mijn smaak. :flushed::weary:

1 like


Binnenkort een NA met wat meer foto’s

22 likes

Ik moest gelijk aan W2D denken toen deze foto’s zag. Niet mijn ding helaas.

2 likes

Jij kunt hem goed hebben! In de etalage kijkende zie ik een fors horloge dat bij mij net wat te groot zal zijn om de pols (net 18cm). Topper, van harte!

Dankjewel! Waar heb je 'm gezien, ook met deze band? Ik heb nl echt m’n best moeten doen om 'm hier heen te halen vanuit het buitenland. S&C had 'm ruim een half jaar geleden op leder geleverd en blijkbaar konden zij noch TagHeuer NL me vertellen wanneer en of 'ie überhaupt in NL op metaal geleverd zou worden.

Overigens is mijn pols ook 18cm :wink:
Maar hij kan net qua grootte, en ook qua bling… 't Is een behoorlijke glimmer.

Ik heb hem bij Juwelier Punte in Utrecht in de etalage gezien, maar volgens mij niet op deze band en inmiddels wel enkele weken geleden. Dus of hij er nog is, is maar de vraag. Weet ook niet hoe populair ze zijn en of er flink verschil zit m.b.t. de band qua populariteit. Vind hem wel geslaagd in ieder geval, welke band ook…:slight_smile:

1 like

Schitterend ding, kijk al uit naar de NA.:thumbsup:

1 like

Mijn Carrera 1887 en 844/5

6 likes

Nee klopt was op de lederen band :grimacing:

Heb hem ook even geprobeerd en vond hem toch wel erg mooi…

11 likes

Staat je goed​:+1:t2::blush:

1 like

Dank je vond hem erg gaaf…

1 like

Het is rustig hier :blush: ik doe even mee! Het is wel wennen, zo’n glimmert.


11 likes

Mooi zeg… zou wel kunnen wennen aan deze glimmert :sparkles:

1 like

Ik ook wel! Een vd mooiste TH’s!

2 likes

Akkoord! Vandaag de eerste volle dag quality time dus dat komt wel goed :+1::blush:

20 likes

Prachtig! Eigelijk een van de weinige waar ik spijt van heb dat ik m verkocht heb

Jammer dat het aanbod aan 2de handjes nogal beperkt is

2 likes

Klopt, er zijn er 2 op dit forum voor zover ik weet en ik zie @Utrecht2 hem ook niet direct wegdoen :slight_smile:

2 likes

Nope😁

1 like