(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Hier ook maar even de cal16 tonen :smile:

8 likes

Zie hem weinig hier op het forum, verder ook nog nooit tegen gekomenā€¦

Bij deze, mijn Tag Heuer Formula 1 (Quartz):


Lijkt trouwens op de foto te groot voor mijn pols maar valt in werkelijkheid mee. :smiley:

7 likes

Tag Heuer 2000
WK1115
Grijze plaat, werd in Europa niet of nauwelijks geleverd.

Mika

11 likes

Even nieuw leven inblazen! Happy monday :blush:

12 likes

5 likes

O.k., ik doe ook mee. Een plaatje van mā€™n allereerste en mā€™n meest recente (2016). Zit precies 20 jaar tussen de aankopen! :grinning:

12 likes


Mijn enigste!

11 likes

16 likes

20 likes

Rustig hierā€¦:wink:

12 likes

Keep the topic alive! We kunnen niet aldoor Seiko en Rolex postenā€¦:wink:

11 likes

Te mooi om niet te dragenā€¦:wink:

12 likes

Toch apart dat het hier zo rustig is - TAG is toch 1 van de grootste horlogemerken, maar misschien niet onder de horlogeliefhebbers. Ach, ik heb er in ieder geval 1 en ben vind TAG een leuk merk. Ik wil je ook aanmoedigen om vooral lekker fotoā€™s van die carrera te blijven posten :).

2 likes

Ik zal het zeker niet nalaten. Welhaast perfect voor mij qua looks, maat en comfort.
Onder puristen is de komst van TAG, net zoals dat bij Porsche de komst vd Cayenne was, niet echt een plus.
Wellicht hadden beide merken echter dan niet meer bestaan who knows.
Tag Heuer heeft een schitterende lijn modellen, maar vind ook niet alles mooi. Aantal Carreraā€™s en Aquaracers zijn echter fantastisch mooi en enigszins betaalbaar.

1 like

Zonder TAG was er helemaal geen Heuer meer of was Heuer opgenomen in de Swatch group. TAG heeft Heuer van de ondergang gered IMHO.

2 likes

Ik ben absoluut fan, zowel TAG Heuer als normale Heuer, gewoon super goede kwaliteit voor een goede prijs.

2 likes

Tijdje geleden, maar weer eens een foto gemaakt en plaatsen, omdat het kan.

11 likes

En nog een foto!

12 likes

Hier mijn bescheiden Tag Heuer, de tweede aanwinst na Tudor Oysterdate. Heel anders maar ongelofelijk wijs om te dragen, mooie lume en aparte wijzerplaat. Heuer is trouwens heel aanwezig in Ć©Ć©n van mijn favoriete films van de voorbije jaren. Wie kan hem raden?

5 likes

Bijna dagelijks om mijn pols. Blijft voor mij een topper

12 likes