(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Verleidelijk Remco…:wink: Maar dan moet deze eruit​:cold_sweat:

6 likes

Ervaringsdeskundige met twee TH quartz-duikers, waarvan één 22 jaar geleden nieuw gekocht en een Aquaracer die ik 2 jaar geleden nieuw kocht. Uitstekende kwaliteit, nooit problemen en blijft bij normaal gebruik lang mooi. Automaat is bij TH relatief niet zo heel veel duurder (bij andere premium merken is prijsverschil vaak aanzienlijk groter), dus is ook prima optie.

1 like

Was net hetzelfde aan het denken :smile:

1 like

Erg blij met de Monza calibre 36 met El Primero uurwerk

16 likes

Als je mijn Oris inruilt moet dat goed komen :grimacing::joy::joy:

1 like

Lol🤣

1 like

LoL :crazy_face::crazy_face: LoL !

1 like

Toch maar doorgepakt en vanmiddag bij Jaap, ten2two, mijn eerste TAG Heuer aangeschaft.
Het is een nieuwe Aquaracer 300 mtrs. Quartz in het blauw geworden, 40,5 mm.
Kon echt niet langer meer wachten. Het meisje is niet blij dat ik alweer poen heb uitgegeven aan het zoveelste horloge maar dat moet dan maar even. Dat trekt vast wel weer bij. Ohw, hij is wel mooi, klonk het bij thuiskomst! :grinning:
Ik ben er heel erg blij mee! Misschien beschouwd als instapmodel maar ik heb vertrouwen in het quartz uurwerk.Ben trots op mijn eerste TAG Heuer

ever.
Laat nog wel meer plaatjes zien binnenkort, nu ff een tukje doen van de spanning en de rit. Met de aquaracer op het nachtkastje zodat ik er naar kan kijken en helemaal tevreden weg kan doezelen!

15 likes

Mooie aanwinst hoor…
Gefeliciteerd ermee !!!

1 like

nachtkastje in de logeerkamer veronderstel ik(?)…

Leuke duiker-/zwemaanwinst zo in deze warme zomer.

1 like

Topper!:+1: Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

6 likes

7 likes

Ik ben geen fan van Tag Heuers maar die middelste ziet er gaaf uit

Merci, is een Formula One Red Bull Racing

Dus ik ben niet de enige met die gedachte…:joy:

@Utrecht2
@illewoare
@Bauhaus

3 likes

verleidelijk he? Gewoon doen :+1::wink:

8 likes

Maak me gek @Bauhaus😂

Denk dat hij teveel in het vaarwater vd Speedy and Navitimer gaat zitten. Die krijgen dan geen aandacht meer​:grin: Dan geeft de cal6 Carrera wat rustig tegengas…:wink:

4 likes

Heel blij met m’n Aquaracer Caliber 5 die ik hier binnen het HF een aantal dagen geleden heb overgenomen. En nu, zonder datumloepje helemaal ‘af’ :grin:

9 likes

Hier mijn nieuwste aanwinst:

de Heuer Carrera calibre 17. Love it!

27 likes