(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Haha nou vooruit doe ik er nog eentje uit het Groene Hart bij Boskoop😊

6 likes

Blijft mooi, maar momt eigenlijk nooit meer zijn doosje uit …

13 likes

Da’s inderdaad een mooie!:heart_eyes:

1 like

Zie startpost van dit topic. :slight_smile: Ik heb deze ook gehad. Schitterend model, niet echt dressy, niet echt casual. Uiteindelijk paste hij niet heel goed bij mij.

Op HF raakte ik hem niet kwijt, via MP is hij uiteindelijk naar het ooste van het land gegaan. :slight_smile:

1 like

Ik blijf het ook echt een schitterend horloge vinden, maar ook van mij mag hij nu wel gaan. Het is voor mij echt de perfecte stap geweest in deze hobby precies om de reden die je zegt, niet dressy en niet casual. Van daaruit mijn smaak en voorkeur voor merk en type horloges ontdekt en daarom blijft deze nu liggen.

1 like

Herkenbaar. Mooi opstapje en weer dóór!

1 like

12 likes

Blijft een prachtige band, mooiste en strakste rallye band die ik ooit heb gehad.
Helaas, heb gehad…

1 like

Ok ik zal hier ook weer eens mee doen…

19 likes

11 likes

Eigenlijk zijn tag heuer best leuke horloges. Ik dacht altijd dat het goedkope horloges waren waar je te veel voor betaalde. En zag ze in het rijtje citizen festina tag heuer Seiko ongeveer. Prima horloges maar niet extreem duur of interessant dus heb ik er nog nooit echt naar gekeken.
Wel ken ik iemand met een mooie heuer duik horloge uit de jaren zeventig, erg mooi en stijlvol.
Maar dit is dus geen Rolex submariner namaak horloge.
Mooi topic is dit!

Perfect time😊

8 likes

Crosspost :wink:

12 likes

10 likes

Mogguh

13 likes

12 likes

Onverwachts bij de garage met lekke band. Ze zetten de winterbandenset er alvast op. Dat is t handigste nu ivm de tijd. En de aquaracer om vandaag.

10 likes

10 likes

Nieuwe aanwinst?

Nee hoor .geloof van afgelopen maart .

1 like