(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Heel het horloge is denk ik verkleurd in de jaren. Eigenlijk eens langs dezelfde in nieuwstaat zetten( dus niet betere staat want ik vindt het wel wat hebben, dat doorleefde)

Nog even dit topic in leven houden, nu het me nog gegund is!
Het zaadje bleek geplant, dus hij staat dan toch weer te koopā€¦ #productplacement :innocent:

5 likes

Hoe zit het nou precies met het logo van Tag Heuer??
Zie verschillende versieā€™s voorbij komen
Tag uitelkaar
Tag inelkaar met een pijltje in de G
Tag helemaal inelkaar
Is dit om onderscheidt tussen de lijnen te maken (lees carrera, aquaracer, monaco, want hierbij valt het mij het meeste op)
Of is dit een vernieuwing van het logo

Sinds een jaar of 3:

1 like

Bedankt voor je snelle reactie, maar wat ik niet snap is dat nieuwe horloges, dan nog voorzien zijn van het oude logoā€¦

10 likes

10 likes

:sunglasses::sunglasses:

11 likes

Mijn nieuwe aanwinst
Carrera day/date

14 likes

:sunglasses: genot om te dragen :sunglasses:

11 likes

Ook om te zien hoor. :+1:

1 like

Vintage Orange boy heuer :heart_eyes:

18 likes

6 likes

Lieve Heuer-liefhebbers. In mijn zoektocht naar een Speedmaster Pro kwam ik een Heuer tegen.
Wat vinden jullie van dit horloge?

:heart:ļø

11 likes

Ik moest gistermiddag vanuit Zuid Limburg terug naar Friesland. En wat een drukte op de wegā€¦ en wat een regenā€¦ dus bij Roermond ging ik van het gas af om even de benen te strekken. Ik stopte bij een groot winkelcomplex die verdomd veel leek op Outlet Lelystad, maar dan gezelliger, hoewel ik moeite heb om een outlet Ć¼berhaupt gezellig te noemen hoor.
Aan de zijlijn hier heb ik altijd meegelezen dat er speciale avonden zijn met uitverkoop horloges bij Seiko en Tag en SwatchGroup. Ik vind 1, sinds de vorige post van @neetje11 eigenlijk 2 :ok_hand: , Tag Heuer mooi, de Aquaracer 40.5 met steel bezel. En die kwam ik daar gewoon tegen :wink:.
Echt niet vooropgezet plan, pure mazzel:

16 likes

Leuk dat ik je over de streep heb getrokken! Ookal is het een vintage heuer uit de jaren 70 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

14 likes

16 likes

Mijn Sinn naast een TH diver van een kennis.

2 likes