(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Ja de kenners vinden het maar niks sinds TAG aansloot😁

10 likes

Gelukkig ben ik geen kenner, ik vind hem fantastisch :+1:

1 like

Dank je👍🏻

Klopt het dat er op de wat oudere Tag Heuers helemaal geen serienummer of iets te vinden is? Ik zie alleen een 2 maal 3 cijferige type nummer. Dus verder niet mogelijk om info te vergaren over productiedatum etc?

:grin::grin:

4 likes

Ga je een TH verzameling beginnen Daniel?..:wink:

1 like

Blijft een bijzonder wijzerplaatje, deze ‘Granite Dial’… :ok_hand:

6 likes

Lang geleden dat ik hier heb gepost:

6 likes

Ja mooi!
Deze blijft leuk en ligt zeer licht om de pols

Staat nu in het blauwe gedeelte, want krijgt minder draagtijd na de aanschaf van mijn nieuwe liefde:

11 likes

Haha ik heb een aantal horloges samen gekocht en daar zaten 2 Tag Heuers bij. Heel erg leuk om te proberen. De F1 heeft me ook positief verrast. Ondanks dat het een “goedkoop gemaakt” horloge is met o.a. de plastic vezel heeft hij wel een bepaalde charme en prachtige gepatineerde lume :smile:

2 likes

Ik vind ze eerlijk gezegd ook stiekem wel leuk en speels. Zelfs zo’n fel kleurtje misstaat hem niet zoals je soms wel eens ziet.

1 like

Eigen plaatjes want e-mail is aan mij verstuurd en dit zijn screenshots :muscle:

De nieuwe Limited Monaco

6 likes

:joy::joy::joy: …lekker man, beetje knippen en plakken! Bijzondere Monaco trouwens, vind de wijzerplaat wel vet met die structuur! :ok_hand:

vandaag opgehaald👍

10 likes

The Night Diver uit 1993

2 likes

Tag Heuer Aquaracer Way2110

12 likes

Je hebt dus echt!

Mooi hè!

Net bij de juwelier in Enschede voor het eerst een Aquaracer gepast.

Plaatje van google:

Conclusie: de band voelt ontzettend goed gemachineerd, maar er zit me toch een speling in die bezel. Tering hey, wat voelde dat goedkoop aan.

Onder het mom één resultaat is geen resultaat heb ik de andere drie Aquaracers ook uit de vitrine laten pakken en ze hadden alle vier dezelfde speling.

Is dit iets wat bekend is bij de Aquaracer? Het past niet bij het prijskaartje in ieder geval.

Do you care? Je gaat er toch niet mee lopen. :sunglasses:

2 likes

Ik leer graag Erik. Zodat wanneer iemand een vraag heeft over een aanschaf ik met een gerust hart kan zeggen; Nee. Ze zijn echt kut.

2 likes