(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Hadden ze er niet meer merken liggen?
Dan kan je in die topics ook een sneer uit gaan delen :smiley:

9 likes

Waar ik bij mijn ā€œgoedkopeā€ F1 juist over verbaasd was is hoe strak die bezel draait. Gek genoeg is de bezel van mijn duurder professional veel minder.

1 like

Ik heb heel even gekeken naar de Breitlings in de etalage, maar toen voelde ik iets in mijn nek kriebelen. Reden genoeg om het niet te doen.

2 likes

Ja, fijn is dat als je niet zo op de afschrijving hoeft te letten :wink::+1:

3 likes

Die kriebels had ik ook, maar in mijn buik toen ik de SOH voor het eerst om de pols deed. Had die bezel maar even geprobeert dan was je net zo enthousiast :grin:

3 likes

Ff on-topic, i.p.v. een Breitling hier te posten :sunglasses: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Bij mijn Formula 1 ietsje speling maar vind het zelf niet zo storend.

Je vergeet iets Roel.

Ik heb die van jou geprobeerd en ik was niet heel erg enthousiast :joy:

2 likes

Die van mij heeft iig geen speling op de bezel. En voelt prima aan. Als je hem gaat vergelijken met de Tudor Black Bay, Omega Seamaster, Breitling Colt 44 of Superocean II 42 dan legt de Tag Heuer Aquaracer het op alle vlakke af, maar dat is ook niet zo gek aangezien de andere 1.5 tot 2x zo duur zijn. Voor zijn prijs mijns inziens een prima horloge. Zou ik doorsparen voor een Seamaster 300m. Jazeker, maar die heb ik al dus is niet aan de orde.

Kut zijn ze zeker niet!!!
Een SKX die heeft pas speling op de bezel en totaal geen uitlijning!!
Maar is mij bij de Aqua Racer nooit opgevallenā€¦

Was je wel bij een juwelier, of op de zwarte markt in Enschede?

2 likes

Dat is een slechte zaak aangezien de aquaracer toch ook echt bedoelt is voor recreatieve duikers, dan wil je geen "pruts"kwaliteit van een losse bezelā€¦ overigens heb ik bij alle oudere modellen hier nog nooit last van gehad.

5 likes

Net nog even gecheckt enā€¦ geen speling.

1 like

Cool om te zien dat je een lichte ā€œlumeā€ hebt
Ik heb de day/date en heb totaal geen lume namelijkā€¦

16 likes

Ja vond ik ook gaaf! Dacht even fototje van maken. Maar de lume is inderdaad maar heel minimaal in het donker :slight_smile:

Die van mij heeft niks geen speling.

Mijn oude 2000.
Op een nieuwe Hirsch Arne.
(Bandje staat inmiddels Ć©Ć©n gaatje losser :grinning:).

Mika

6 likes

12 likes

Nulkommanul speling op de bezel en super mooie sunburstā€¦ Echt een toppertje.

8 likes