(Tag) Heuer Only (Deel 1)

12 likes

Happy hunting @Sanderrr

14 likes

Vandaag de eerste dag samen met mijn eerste Tag Heuer :heart_eyes:

14 likes

9 likes

11 likes

8 likes

5 likes

7 likes

Grappig, terugkijkend is Tag Heuer de reden dat ik geïnteresseerd ben geraakt in horloges.
Ooit eens bij een kraampje langs het strand in Tenerife voor 50 gulden mijn eerste “Tag Heuer SE/L” gekocht. Apetrots op het ding en dat ik na een dag een grote rode vlek op m’n pols had van het nikkel nam ik voor lief :grinning:

Sindsdien is het virus bijgebleven , de rode vlek niet overigens…

In de loop der jaren veel verschillende modellen gehad en verkocht , Formula 1, een Carrera Calibre 1 , Monza , Monaco ,Carrera, noem maar op. Het merk bleef mij intrigeren .
De Kirium heb ik nog steeds want gekocht op mijn trouwdag , die is al 20 jaar onderdeel van de collectie en 4 batterijen verder nog steeds een mooi ding om naar te kijken.

Af en toe ook spijt dat iets verkocht is, deze ooit ingeruild

Snap niet waarom want ik was vanaf het moment dat ik de advertentie groot op een luchthaven zag , ‘verkocht’

De Steve McQueen heb ik zelfs 2 keer verkocht :smirk: , ook die staat inmiddels weer hoog op mijn lijstje , maar dan wel de Calibre 11…En dan met die bruine SpaceX band van een paar posts hierboven …:heart_eyes:

7 likes

Vooruit, 20 years young and counting

4 likes

De Tag Heuer Carrera modellen vielen me vandaag ineens op. Dat zijn mooie horloges man. Eerder nooit zo naar dit merk gekeken​:+1::+1:

Ook al jaaaaren TH liefhebber.
Heb er nu 19, waarvan de meesten de Formule1 modellen zijn uit de jaren 80.
De duurste is de Max Verstappen 2018. Zit nog in de verpakking :wink:
M’n dagelijkse kijkdoos is een WM1113…gewoon omdat ik het een mooi model vind.
Van de Formule1 modellen probeer ik zo veel mogelijk verschillende kleurcombinaties te verzamelen. :slight_smile: … maar dat zijn er nogal wat.
Ik heb verder nog wat Citizen duikers en duikers van verschillende andere merken.
Mocht ik ooit tegen een CAZ1018 of 1014 aanlopen voor een leuk prijsje, dan komt die ook op de plank.

2 likes

#repost

6 likes

topper

8 likes

Hoppa! :blush:

19 likes

Tag Heuer, daarbij enkel en alleen de Monaco…

Heb onlangs twee Formula 1 gehad. Een Chronograph Quartz en een Calibre 6.
Een ding is zeker met Tag Heuer.
Deze hebben geen vaste waarde.
Probeer je deze te verkopen, kan je fluiten naar je vraagprijs…

1 like

Ik koop geen horloge om 'm te verkopen, ik koop 'm omdat ik hem mooi vind…:wink:
FVN jij bent een echte Rolexman.:disappointed_relieved:

2 likes

Afgelopen winter in het verre oosten :grin:

3 likes

Dat klinkt niet als een Rolex-man. Die kopen ook horloges om te houden. Dit klinkt gewoon als een zakenman; je moet wel verdienen door zo min mogelijk zelf toe te voegen aan het product. Was er zo makkelijk geld te verdienen aan Parnis, was dat zijn referentiekader geweest.