(Tag) Heuer Only (Deel 1)

TAG Heuer Time :grin:

9 likes

Hoe bevalt deze? Wil er ook een maar twijfel over 41 of 43mm. Jammer dat ze de WAY101B niet in 41mm hebben…

Deze bevalt echt super goed. De maat is echt goed. Ik heb er nog geen spijt van gehad.

Still happy #treinleven

Uploaden…

Ah oke, ik twijfel een beetje over 41 vs 43mm; Ik kan op marktplaats een WAY101B 43mm voor 750E overnemen. 41mm is een beetje de submariner maat en 43mm is weer een stuk groter.

11 likes

Nieuwe band

7 likes

Je hebt wel een punt .
Ik ben ook een van die losers die een horloge koopt en er vervolgens letterlijk 10 jaar mee rond loopt, en 'm nog elke dag even af doet om naar het uurwerk te kijken door het glaasje, en het horloge in m’n hand houdt omdat het gewoon zo lekker voelt.
Ik weet gewoon zeker dat als ik mijn horloge weer verkoop, ik er op verlies. Ik vind dat ook verschrikkelijk hoor.
Misschien moet ik bij m’n volgende purchase inderdaad meer aan de resale waarde denken. Want bij de andere merken betaal je niet voor het logo.
Er is alleen 1 probleem, ik vind deze waardevaste horloges, echt schijt lelijk, als ik ze vergelijk met mijn weggooi tag heur :frowning:
Imgur

“Smaak” en de verschillen daarin. Verschrikkelijk irritant >_<

4 likes

crosspostje :slight_smile:

4 likes

is de quartz een 43mm?

een skipper blue dreamer…

Jap… 43mm

1 like

Een Tag Heuer Way1112 incoming.
Nu zag ik dat deze ook op rubber met clasp kunnen worden gezet.

Heeft iemand die nog liggen of enig idee wat dit een beetje kost?

12 likes

Na een paar week uit logeren geweest te zijn bij TH in zwitserland, zit deze Carrera weer om mijn pols :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes


Zo mooi, nog steeds superblij met deze!

11 likes

Goed te horen,Kees!!:+1:t4:

1 like

14 likes

17 likes

Nieuw?

1 like