(Tag) Heuer Only (Deel 1)

10 likes

Weer terug bij TH, ooit was TH mijn eerste Zwitser en daarmee een financiële barrière doorbroken.
Nu als TS weer een TH in bezit, altijd al oog voor gehad. Hopelijk stilt dit de honger naar een Wolfie.

16 likes

De Autavia blijft mij bekoren! :crazy_face:

16 likes

ik ben zelf ook aan het twijfelen tussen deze en een andere heritage namelijk de carrera 80 jack heuer re edition CV211.A

8 likes

Dan vind je deze ook vast mooi:

De CV2119.
(plaatje van internet, helaas niet van mij)

11 likes

Absoluut!
Wat betreft looks heb ik voorkeur voor de carrera maar de autavia heeft mi het betere binnenwerk. Wat is jullie mening over het calibre 17 met de piggyback tov de heuer02?

Heerlijk horloge. 41mm is ook een fijne maat.

12 likes

Onderhoud bij tag heuer zal hetzelfde kosten. Beiden niet te servicen door een onafhankelijke (denk ik), dus wat dat betreft, ga dan voor de looks.

Zijn er leden met ervaringen met aansluitend (curved) rubber op een TH Series 1000? Ik kan er weinig over vinden, ben bang dat dat een reden heeft.

Denk niet dat die er origineel zijn. TH heeft wel een mooie, geperforeerde, rubberen band maar dan zonder curved aansluiting. Ik heb m op mn F1 gehad, wellicht staat ie ook op de 1000.

Groeten
Rutger

Echt een lekkere combi zo met die witte plaat en rode accenten. Ik heb dit jaar wel genoeg gekocht/geflipperd anders was ik ook naar Roermond gereden.

1 like

Die heb ik wel eens gezien. Ik zou toch graag eens een curved proberen. Dan wordt het trial and error via eBay, denk ik.

1 like

Ik ben dus wel naar Roermond gereden om ook zo’n mooi horloge te kopen. De kleur van de lume was voor mij ook een grote aanleiding om voor dit model te gaan, samen met de oranje secondenwijzer.

16 likes

Gaaf! Geniet ervan.

1 like


Toch de rubbere band er weer een keertje afgehaald en op zijn originele metalen band gezet🤩

15 likes

Dat is een mooie wijzerplaat zeg, had ik nog niet eerder gezien. Ben wel Aquaracer fan mbt dit type.

1 like

Gefeliciteerd. Echt een toffe versie.

1 like

Thanks, zomer van dit jaar gekocht, stond destijds al 2 jaar in mijn Safari😃

1 like

Denk aan mijn aandacht ontsnapt. Je ziet ook niet bijster veel TH hier helaas

Helaas niet…
daarom nog een van de zomer toen hij net gehaald was😃

3 likes