Te koop: 1960s Mido Multifort 'Wyoming'

Na lang twijfelen …

Merk: Mido.
Model/bijzonderheden: Multifort ‘Wyoming’.

Uurwerk: het kaliber is mij niet bekend, maar ongeveer twee jaar geleden is het horloge geserviced door een van de betere horlogemakers van HF. De nauwkeurigheid en werking zijn zeer goed, gegarandeerd.
Leeftijd: 1960s.
Afmetingen: 37mm excl. kroon.
Staat: zeer goed, maar het horloge is ooit wel gepolijst. Wat het meest in het oog springt zijn de fenomenale uurmarkers in 18K witgoud. De verzonken kroon is origineel.

De wijzerplaat doet hook geweldig onder zonlicht!

Toebehoren: geen.
Vraagprijs: €675 excl. verzending. NB: verzending op risico van de koper.
Overdracht in persoon is mogelijk in overleg. Betaling uitsluitend middels overschrijving.

De in deze advertentie gebruikte foto’s zijn recente foto’s van het daadwerkelijke object. De foto’s maken deel uit van de omschrijving. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan.

Na jaren verzamelen en de nodige transacties binnen de HF-community en daarbuiten, kun je met vertrouwen van mij kopen. Zie: Mafkees

8 likes

image

1 like

Het horloge liep niet goed en is daarom aan mij geretourneerd. Inmiddels heeft een bekende HF-horlogemaker hem voor me kunnen afregelen tot ongeveer 30 sec afwijking per dag. Hij is dus weer beschikbaar en loopt nu zéker goed :slight_smile:

2 likes