Te koop aangeboden. Eterna Kontiki,

Merk en model: Eterna Kontiki. Mijn zomer knaller van de afgelopen 3 jaar. Mag het nest verlaten omdat hij toch te groot voor mijn dunne polsen. Maar die blauwe kleur he. Mooi mooi mooi. Echter de DJ heeft deze plek ingenomen en met 36 mm fijner voor mijn polsen en ik vind dat horloges gedragen moeten worden zie deze niet veel polstijd meer krijgen.

Diameter: 42 mm x 12 mm
Leeftijd: Pakweg 4 jaar oud

Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos en omdoos. Ongestempeld garantie bewijs.

Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen in t noorden des landes, (aangetekende) verzending (aardig bombproof verpakt) op kosten en risico koper.

Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed. Paar kleine krasjes die bijna niet op de foto te krijgen zijn. Sluiting heeft wat onvermijdelijke diskdrive krasjes. Band is op maat gemaakt voor mijn polsen.

Soort uurwerk en kaliber: Sellita sw-200.

Vraagprijs: €900

Vragen en opmerkingen stel ze gerust via pb

14 likes

Omhoog voor deze blauwe zomers knaller. Niet eens met de prijs? Let me know. Is en blijft een vraagprijs. Ik bijt niet :slight_smile:

Ad up. Price down naar €875.

PB over andere vragen of bent u het niet eens over de prijs. Doe gerust een bod. Komen we vast uit.

Up met deze prachtige blauwe knaller met wat nieuwe foto’s.

2 likes

Ad up

Prijs down naar €825

Up.

Wie maakt me los van deze uber zomerse blauwe knaller? Meer foto’s nodig of niet eens met de prijs? PB gerust ik bijt niet.

Up met wat verse foto’s.

Die blauwe wijzerplaat met die heerlijk contrasterende rode seconden wijzer. :smile:

En niet te vergeten. Die lume :heart_eyes:

4 likes

Up.

Komende week word het heet in ons kikkerlandje. Wie wil deze zomerse topper dan om de pols hebben met een lekkere cocktail in de hand bij t zwembad?

Geen zin een een cocktail? Zwemmen kan ook. De Kontiki heeft 200m wr :wink:

1 like

En up.

Vraagprijs naar €800

Wie maakt me los van deze prachtige blauwe duiker en heeft deze prachtige parel met de hitte komende week om de pols?

Up wie doet een smerig bod?

Heb al diverse ruilvoorstellen gehad echter dit keer geen interesse in ruil alleen verkoop.

Up op deze hete vrijdag.

Zondags upje. Voor vragen of opmerkingen pm gerust.

1 like

Up. Ook prima te dragen met t verwachtte natte weer in augustus.

Up en laatste pricedrop €750 incl verzending.

Up voor deze pracht van een blauwe duiker

Allerlaatste up en €725 incl verzending

2 likes

Geen interesse. Helaas. Mag op slot.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.