Te koop aangeboden Casio SGW-100-3AVCF Twin sensor met prachtige kleurencombinatie.
Dit model combineert temperatuur- en richtingsmetingen met Twin Sensor in een waterbestendig ontwerp van 200 meter dat perfect is voor sport, werk of andere activiteiten waarbij water betrokken is. Naast wereldtijd, stopwatch, alarm en andere basisfuncties voor tijdwaarneming bevat dit model ook een richtingssensor en temperatuursensor. Richtingmetingen en tijd worden aangegeven door grote, gemakkelijk leesbare cijfers. Een groot LCD-scherm is verdeeld in drie segmenten voor een duidelijke, gemakkelijk te begrijpen presentatie van gegevens. Mineraalglas wordt gebruikt om te beschermen tegen krassen. • 200 meter waterdichtheid • Tweelingsensor: richting en temperatuur • Bestand tegen lage temperaturen (-10 ℃/14ºC)
Merk en model: Casio SGW-100-3AVCF
Diameter:51mm
Leeftijd: nvt
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen 10-30-2023
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: beide is mogelijk
Conditie (krassen, werking etc):
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: € 60
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Heb je vragen dan probeer ik ze te beantwoorden.
Met vriendelijke groet,