Te koop: Edox C1 automatic

Dit Edox horloge heb ik recent besteld in de VS (bij Ashford) en hoewel het een mooi horloge is, is hij net niet helemaal mijn smaak. Terugsturen is lastig en de belasting is al betaald dus bied ik hem daarom hier te koop aan (voor minder dan ik betaald heb:-|). Het gaat om de Edox C1 automaat, met grijze sunburst wijzerplaat, saffierglas en 200m waterdicht. Het is een heel degelijk horloge en hij loopt erg netjes.

Merk en model: Edox C1 (referentie: 80111)
Diameter: ca. 44 mm, lugbreedte is 22mm
Leeftijd: nieuw gekocht in maart 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: alles compleet, de doos is wel lichtjes beschadigd
Verzendkosten of afgehaald: met de juiste maatregelen is afhalen ok, verzenden kan uiteraard ook
Conditie: erg goed. Er zit een heel klein krasje op de zijkant die ik maar moeilijk op de foto krijg. Heb hem niet gedragen en de band is ook nog niet op maat gemaakt.
Soort uurwerk en kaliber: een eta 2824 of sellita sw200
Vraagprijs: €290

Hieronder een paar foto’s, het horloge blijkt best lastig te fotograferen (ligt vooral aan mij). Daarom als laatste een stockfoto van de Edox.

Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

8 likes

Ondanks de interesse toch maar eens een up… Een niet al te belachelijk bod mag ook :wink:

3 likes