Te koop en/of te ruil: Edox CO-1 Sharkman II

Te koop en/of te ruil:

Bij wijze van proefballon bied ik te koop en/of te ruil aan mijn:

Merk en model: Edox CO-1 Sharkman II (chronograaf)
Diameter: 45mm
Leeftijd: voorjaar 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 26 april 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set excl. aankoopbon
Verzendkosten of afgehaald: beiden is mogelijk. Verzenden is uiteraard voor risico koper. Afhalen kan mits corona-proof.
Conditie (krassen, werking etc): 9/10 wellicht wat kleine swirls maar minimaal
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: € 1.000,00. Ik sta open voor een interessante ruil. Bijvoorbeeld een gave Tag Heuer Formula 1? Breitling Colt Skyracer? Ik roep maar wat.

Het betreft een Limited Edition (067 van 300). Naast de rubberen strap ook een oranje croco-strap bijgeleverd.

Zoals aangegeven is het een proefballonetje. Horloge hoeft niet perse weg, maar wellicht maken we een mooie deal.

Hierna volgt een recente foto van het daadwerkelijke object. Meer foto’s uiteraard op aanvraag. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Al wat leuke ruilvoorstellen gehad, maar niets wat mijn hartje sneller doet kloppen.

Wellicht dat er nog wat leuks wordt voorgesteld. In de tussentijd laat ik deze lekker hier hangen…

Zomaar even een upje. Iemand die bijv. zou willen ruilen met een Glycine Airman of een Bell & Ross (cash-up van mijn kant)?

Weer even een upje. Doe een leuk bod, en hij mag gaan.

En weer even een upje. Hij is oranje; komt dus goed van pas tijdens het EK.

Zomaar weer even upje. Zal nieuwe foto’s maken; ook van de doos!

Een up samen met wat foto’s:

3 likes

Een upje en een pricedrop naar € 750,00.

Upje…

1 like

Upje en een pricedrop. € 700,00

Upje. Een hoop biedingen gehad, maar kome r steeds net niet uit. € 650,00 horloge-forum exclusieve prijs.