Te Koop/evt. ruil: Tissot T-Sport Chrono - PR 516 - juni 2024 - € 400

HF-Lieden,

Niet helemaal in een opwelling gekocht, maar om te zien of de handwinder iets voor me is. En dat is het zeker, al is deze vele malen makkelijker, want quartz en lekker sportief.

Echter met de komst van de PRX reverse panda én de Citizen panda is het gehalte aan chronografen iets te hoog in mijn horlogekist én de drang om de handwinder te kopen gezakt.

Dus te koop deze TISSOT T-SPORT PR516 CHRONOGRAPH

Het horloge is niet veel gedragen. Het betreft een Tissot van de nieuwe serie modellen 2024 en ik ben onder de indruk van de afwerking.
Een prettig dragende all-rounder waar ook de band een groot aandeel in heeft.

De gegevens:

Merk/type : TISSOT T-SPORT PR516 CHRONOGRAPH T149.417.11.051.00
Uurwerk : Quartz G10.212 Powerdrive
Diameter : 40 mm
Dikte : 12 mm
Lugbreedte: 20 mm
Waterdichtheid : 100m
Lume : Ja
Leeftijd : 3 maanden
Garantie tot : (9 juni 2026)

In mijn bezit sinds: 9 juni 2024, ik ben eerste eigenaar.

De kast. Conditie : Nieuwstaat. Met een loepje of macrolens ongetwijfeld wat te vinden want uiteraard wel even gedragen.

Het saffierglas en de bezel. Conditie: nieuwstaat. Met een loep of macro lens ongetwijfeld wat te vinden, want natuurlijk even gedragen.

De band met quickrelease en de sluiting zijn in nieuwstaat staat. Ongetwijfeld iets te vinden als je goed zoekt.

Totale conditie : Nieuwstaat.

Toebehoren : doos, garantiebewijs, handleiding, tag, extra schakel.

Levering : Aangetekend en verzekerd verzenden geniet de voorkeur.

Vraagprijs : € 475,-- incl. verzendkosten. Maar een net bod is welkom. Ik bijt niet, ben de beroerdste niet, nee heb je en ja kun je krijgen. :wink:

Ruil: Geen ruil

De foto’s.

En een lumeshot van Tissot zelf, ik heb er geen paraat. :wink:

13 likes

En de eerste UP.

Dit filmpje van Hodinky-365 van het interweb geeft een mooier algemeen beeld van het horloge.

Kom maar door met een bod. Ik bijt niet, ben de beroerdste niet, denk graag mee, mijn referenties zijn goed, etc. Verkoop heeft de voorkeur, maar je kunt van alles proberen. :sunglasses:

3 likes

Een upje voor het weekend. Alles wat hier boven staat blijft gelden, op de vraagprijs na.

Die gaat naar € 95,-- minder dan list.
Ofwel € 450,– inclusief eventueel verzenden.
Ruilwaarde blijft staan op € 475,–

De rek is er dan wel een heel eind uit voor dit nagenoeg nieuwe horloge.

:smiley: :+1:

4 likes

Nou nou, het is zeker vakantie geweest. 't Is best stil. Een beetje gesnuffel slechts, een ruilvoorstel.

Het kan beter. Kom maar op. :smiley:

Alles wat hier boven staat geldt nog steeds. dus hUP!

2 likes

:point_up:

Nou nou nou, want een rust. Het is wel eens wilder geweest met biedingen, voorstellen, etc. Een beetje gesnuffel, maar het kan beter. Kom maar door. Ik bijt niet. :smiley:

Eh, € 425.-- ?

Nou, het is ineens al een week stil, na wat gesnuffel en wat radiostiltes na wat communicatie. Iedereen teveel uitgegeven aan vakantie? :wink:

Ruil wil ik wel overwegen, maar ik ben wel (erg) kritisch en de ruilwaarde blijft dan echt wel op € 475,-- staan.

Heel prettig, overigens die quickrelease banden. Even voor de foto op een suede band gezet (niet inbegrepen) en wat dressed up.

2 likes

Een upje voor het weekend. :smiley:

Ik wil de band op deze foto erbij doen. Een Hirsch Modena.

2 likes

Hoppa!

Voor € 400,- mag dit gewoon eigenlijk nieuwe horloge gaan, maar dan wel zónder de Hirsch band. Lager gaat het niet worden tenzij hij over een half jaar nog staat. :grin:

Ruilwaarde € 450,–, maar dan is het wel op en geen vintage aanbieden aub. :wink:

Het is zeer, zeer rustig in het blauw. Ook voor deze… iets mis met het model, ander ideeën bij ruil of koop?

Nog maar een foto, en ik ga hem vandaag weer even dragen. Te mooi om stof te laten happen. :smiley: :+1:

1 like