Te koop/ evt ruil : Yema Superman French Air Force Limited Edition, full set

Aangezien dit horloge geen blijver voor mij is, mag deze weg.

Een prachtige limited edition Yema Superman. Destijds heb ik deze overgenomen van een gerespecteerd forumlid, welke, evenals ikzelf, zorgvuldig met het horloge is omgegaan.
Dit horloge is gefabriceerd in een gelimiteerde oplage voor de Franse luchtmacht met serienummer 1184 (van de 1948).
De limited edition is uitgevoerd met gave details zoals de kroon met het logo van de Franse luchtmacht onder een kristalcoating.
De stalen Yema-band heeft een heerlijke comfortabele taper waardoor deze erg prettig draagt. De afwerking is van topkwaliteit met de solide end-links en mooie gefreesde vouwsluiting. Door de ‘female’ solide end-links scharniert de band direct zonder de lug-to-lug-afstand te verlengen. Ideaal dus voor de kleinere pols.
Naast de stalen Yema-band zit er een zwarte Yema canvas-band bij, welke eenmaal gedragen is. De Yema beschikt over een metalen bezel met de welbekende en typerende Yema-lock, dubbel domed saffierglas en een waterdichtheid van 300meter.

Het verplichte rijtje: Te koop

Merk en model: Yema Superman French Air Force Steel Limited Edition
Diameter: 41 mm, lug-to-lug 50 mm, lugs 20 mm
Leeftijd: 9 november 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12 september 2025, 2e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: instructieboekje en garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set bestaande uit de blauwe Yema travelcase. Inclusief een extra, eenmaal gedragen, zwarte Yema canvas-strap en diverse links.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Yema BP1000 inhouse automatisch uurwerk, 28.8bph, 45 uur reserve
Vraagprijs: € 505

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Onderstaand actuele foto’s van dit prachtige en bijzondere horloge.

6 likes

En omhoog!

Eventueel te ruil tegen een horloge met in ieder geval de volgende specs/voorwaarden:

• Type: pilot, field of diver, geen chronograaf
  • Diameter: 39 t/m 41 mm
  • Zeer goede staat
  • Full set
  • Cash up mogelijk tot €500

Wil iemand aub de titel en tekst in de startpost aanpassen?