Te koop: Grand Seiko SBGA285G, Springdrive, black dial, 39mm
Mijn eerste echte luxe horloge. Vorige jaar aangeschaft en nauwelijks gedragen. Sinds de komst van de Explorer krijgt eigenlijk die de voorkeur. Al heel vaak apart gelegd en dan toch weer in de box gelegd. Elke weer betoverd door die mooie sweep van die lange secondewijzer en dat mooie 9R65 uurwerk met dat geweldige 72 uur powerreserve. Zwarte insert voor de datum en maar 12,3 mm dik. Ik geloof een van de weinige 39mm springdrives. Niet meer leverbaar.
Anyhow, voordat ik hem weer in de box terug stop, hij mag vertrekken. Ik wil graag zelf iets anders voor kerst kopen, dus. Misschien voor een ander forumlid voor de kerst een mooi cadeau. Nauwelijks gedragen en dus zonder enige tekenen van dragen.
Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: Grand Seiko SBGA285G Springdrive
Diameter: 39mm, L2L 46,8
Leeftijd: mei 2021, garantie tot mei 2026
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): apr 2023
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig, full set
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): 99%
Soort uurwerk en kaliber: 9R65
Vraagprijs: 3.250,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).