Te koop: Grand Seiko Sbga407g skyflake springdrive

Als James Bond Japans zou zijn, zou hij de Skyflake dragen! Rustig aan in de verkoop omdat mijn graal iets dichterbij lijkt te komen:)

Te koop

Merk en model: grand seiko Skyfall Sbga407g
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 1 jaar en een maand
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set, geheime mouw en factuur a 5.900,-
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in t gooi
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, paar kleine
Soort uurwerk en kaliber: springdrive
Prijs: 4.650,- euro

Hier wat mooie macro’s in het filmpje

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

51 likes

Plopperdeplopperde-op

Komt trouwens op de vouwsluiting

15 likes

Up met een foto waarmee de textuur van de blauwe plaat wat beter uitkomt op deze druilerige dag

20 likes

Dacht dat hij was verkocht, maar kennelijk nog niet; dus toch maar een up met macro’s van fratello

17 likes

Druilerige zondagmiddag uppie met een prijsverlaging naar 4.575.

3 likes

Nog maar een uppie, liever geen ruilvoorstellen of lowballers meer aub :slight_smile:

2 likes

Trump of Biden uppie

1 like

Uppie :slight_smile:

3 likes

Twee deals die niet doorgingen, een paar ruilaanbiedingen (we houden allemaal van mensen die het proberen). Laatste prijsverlaging naar 4.499,-.

1 like

Dit kan jij vanavond nog zijn, kijkend naar die vloeiende spring drive seconde wijzer

9 likes

Up

1 like

Toch nog een uppie, inruil wordt nu in overweging genomen; al is mijn smaak nogal exotisch…

Fijne zondag!

10 likes

Nog een laatste prijsverlaging naar 4.450.

Nog op verzoek wat foto’s van de doos en de papieren, factuur zit er ook bij

2 likes

Mocht je op het vinkentouw zitten, benader me dan voor de Black Friday deal :slight_smile:afbeelding

6 likes

Plupperdeplup-up