Te koop: Grand Seiko SBGP011G

Het verplichte rijtje:
Te koop: om budget vrij te maken voor een ander horloge (/ andere Grand Seiko :wink:) neem ik afscheid van deze SBGP. Een schitterend horloge die straalt door zijn simpliciteit.

Merk: Grand Seiko
Model: SBGP011G
Leeftijd: 03-2022
Diameter: 40mm
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 02/2024 , via HF
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set: doos, omdoos, garantiekaart, stofdoek, rijstpapier, extra schakels, instructieboekje etc.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): De GS is, zoals op de foto’s te zien is, in goede staat. Er zijn enkele draagsporen zichtbaar op de sluiting en zeer lichte krassen op de gepolijste delen.
Kaliber: 9F85 quartz
Vraagprijs: € 1700,-

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Recente foto’s:

Oudere foto’s:

Stuur gerust een berichtje bij vragen/opmerkingen/klachten.

31 likes

Eerste upje + wat aanvullende specs voor de liefhebber:

• Zaratsu gepolijste kast
  • Gekartelde uurmarkeringen
  • Nauwkeurigheid: ±10 seconden per jaar
  • Bandaanzet: 19 mm
  • Hoogte: 10.6 mm
  • Lug-to-lug: 47 mm
  • Saffierglas met anti-reflectie coating aan binnenzijde
  • Thermisch gecompenseerd uurwerk (540x per dag)
  • Anti-Backlash mechanisme
  • Onmiddelijke datumverzetting (1/2000ᵉ van een seconde)
  • Onafhankelijke uurverzetting (HAQ)

:japan: :jp:

8 likes

Up :point_up:

Up!

1 like

Vakantiegeld upje.

1 like