Te koop: Grand Seiko SBGR305 - full set -

Te koop, het jubileum model van hoe de heren bij gs de grand daddy hadden voorgesteld als hij nu zou worden gemaakt, bijzonder mooie kast, diamant plaat, indices die naar je stralen in de zon.

Er is een zeer uitgebreide foto review van Jaco waarvan ik hieronder een foto heb gejat (sorry, mijn foto kunsten zijn beperkt, ik haal hem graag weg als dit niet gepast is)

afbeelding

Merk en model: grand seiko sbgr305
Diameter:40.5
Leeftijd:2-2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:paar weken geleden
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk, ik woon in ‘t gooi maar ben mobiel
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, door het speciale titanium is deze goed bestand tegen krassen/dings. Er zit een haarlijntje op de bezel die lastig te fotograferen is
Soort uurwerk en kaliber: gs
Vraagprijs: 5.499,-, graag alleen verkoop
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

GSroetjes uit ‘t gooi

21 likes

Foto’s uit de review van https://watchesbysjx.com/2017/03/hands-on-with-the-grand-seiko-sbgr305-a-modern-take-on-the-first-gs-of-1960.html

In ‘t eggie is hij nog mooier!

12 likes

Aardig wat belangstelling, ook wat leuke inruilers, maar verkoop toch liever direct. Je kan het echter altijd proberen!

Filmpje met wat leuke macro’s van watchfinder

The most important grand seiko

6 likes

8 likes

Up

Up

3 likes

up, een redelijk bod wordt in overweging genomen.

wat hele fijne macro’s