Hierbij te koop aangeboden: mijn Grand Seiko Limited Edition SBGW303. Het is echt een prachtig horloge met de “Mount-Iwate-tijdens-de-schemering groene dial” in de 36,5mm 44GS kast.
Ik heb het horloge begin mei nieuw gekocht bij Eugene van Baal, dus het horloge is nog praktisch nieuw. In die tijd natuurlijk wel regelmatig gedragen, maar ik kan zo geen gekke dingen vinden. Los van de onoverkomelijke vette vingers op die mooi Zaratsu gepolijste kast delen. Staat zet ik daarom op 95/100.
Het betreft natuurlijk een full set, dus inclusief de originele bruin leren band die als extra bij het horloge is geleverd. Deze heb ik er nooit opgehad, dus ook geen sporen van een bandenwissel.
Reden van verkoop is dat het qua type horloge te dicht in de buurt komt van een ander horloge dat ik vaker draag. En weinig draagtijd is gewoon zonde voor deze mooie GS! In principe alleen interesse in verkoop. Ruil voorstellen waar ik eventueel interesse in heb zijn een zo recent mogelijke full set 5 digit sport Rolex: 16710, 14060m of een 16610.
Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: Grand Seiko SBGW303
Diameter: 36,5mm
Leeftijd: 05-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2025
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor afhalen
Conditie (krassen, werking etc): 95/100
Soort uurwerk en kaliber: 9S64
Vraagprijs: €4.700,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.