Te koop: Heuer Carrera CS3111 (re edition 1964)

Na lang wikken en wegen ga ik dit prachtige horloge toch te koop zetten. Het was een grail, maar ik draag hem gewoon te weinig. De concurrentie is te groot… dit horloge is te mooi om zomaar in het donker te liggen. Het gaat om de re edition van de ultieme klassieke chronograaf: de 1964 Heuer Carrera. Deze klassieker is in de jaren 90 opnieuw vervaardigd en is sindsdien een zeer gewild horloge. Ze gaan voor bedragen tussen de 3900 en 6600 weg. Dat zal ik er niet voor vragen, maar ik ga m niet voor een habbekrats weg doen. Ik vermoed dat deze juweeltjes de komende jaren alleen maar meer zullen opleveren.

Dit exemplaar is in zeer goede staat. Ongepolijst. Zeer scherpe lijnen. Voor extra foto’s kun je een bericht sturen.

Origineel bandje van Tag Heuer (nieuw, paar keer gedragen)

Originele Tag Heuer buckle.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop of te ruil voor een Tudor GMT of voor een datejust met cash up van mijn kant.

Merk en model: (Tag) Heuer Cs3111
Diameter: 36
Leeftijd: 1996
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Originele doos en/of eventuele accessoires: alleen het horloge.
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): Kast vertoont voor deze leeftijd weinig gebruikssporen maar is de afgelopen 25 jaar wel gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Lemania 1873
Vraagprijs: 3600

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

24 likes

En een up voor de dinsdag.

1 like

En een upje. een bod mag altijd natuurlijk.

3500!

Up

En weer een up! Ik sta altijd open voor vragen en biedingen.

Up

En weer een up!

1 like