Te koop: IWC IW387903 Spitfire chronograph.

Nou…… en dan denk je je ultieme grail chrono gekocht te hebben: Kom je er achter dat het een waanzinnig mooi horloge is maar dat het op de pols toch niet helemaal je stijl is. De klik ontbreekt. Dit is af en toe zo’n €&@% hobby :wink:.

Dus………. Te Koop: deze prachtige IWC. IW387903 Spitfire chronograph.

Ik heb het horloge gekocht bij Juwelier Kremer in Emmen (grijze dealer). Het horloge is gloednieuw en door mij slechts een paar uur binnen gedragen. Ik heb het aantoonbaar gekocht voor 5000 euro. Dat wil ik er ook graag weer voor hebben. Nieuwwaarde is 6500.

Het horloge (en al mijn andere horloges) ligt in een externe kluis.

Merk en model: IWC IW387903
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 15 juli 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 21 okt 2021
Factuur en/of certificaat: alles aanwezig. Garantie nog uitbreidbaar tot 8 jaar na online registratie.
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen zodat je kan zien wat je koopt en er even slap geouwehoerd kan worden over horloges. Verzenden kan ook maar dan alleen volledig verzekerd en op eigen risico.
Conditie (krassen, werking etc): nieuw!!!
Soort uurwerk en kaliber: 69380 Calibre
Vraagprijs: 5000.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere d

23 likes

Up

Up

Up :arrow_up: pU