Te koop IWC Spitfire Pilot Mark XVI (IW3255-02) FLIEGERUHR € 2000

Te koop IWC Spitfire Pilot Mark XVI (IW3255-02)

Ik heb de zwarte editie ook, dus een van de twee moet plaats maken voor een incoming. Dit horloge is erg fotogeniek en kan echt met elke 20mm band gecombineerd worden.

Merk & Model: IWC Mark XVI Spitfire

Referentie: IW3255-02

Leeftijd: 2010 (S/N: 5057XXX)

Case: 39mm breed, 11,5mm hoog, 60m waterdicht

Lugs: 20 mm

Kroon: schroefkroon, gesigneerd

Materiaal band: origineel IWC runder leder met IWC gesp

Glas: Domed saffier met dubbelzijdige AR coating

Uurwerk: automaat IWC 30110 / Base ETA 2892-A2 Top Grade

Toebehoren: Komt met ZGAN originele donkerblauwe IWC rundleer band en IWC gesp. Zonder papieren, maar wel met originele IWC travel case.

Conditie: In zeer goede staat, uurwerk loopt nauwkeurig, minimale krasjes tussen de lugs en wat nato band draagsporen aan de achterkant van de kast. De IWC band is zo goed als nieuw, de gesp heeft een buts en wat krasjes. zie de foto’s van vanochtend voor details.

Vaste prijs: € 2000,-

Overdracht: Ophalen of ergens afspreken heeft de voorkeur. Verzenden zou eventueel ook een optie kunnen zijn binnen Nederland via een verzekerde verzending.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

11 likes

Het aanbieden van de een heeft weer geleid tot een aankoop van een andere, dus deze blijft nog even open voor dezelfde scherpe prijs. Had ik al gezegd dat deze elke band wel kan hebben?

5 likes

Up

1 like

Up

Deze blijft. Bedankt HF :+1: