Te koop: jaeger lecoultre deep sea chronograph

Het zal aan mij liggen, maar ik voel me gewoon niet relaxed om een horloge te dragen in het buitenland, aangezien we gaan verhuizen naar Tsjechië :czech_republic: te koop

Te koop:

Merk en model: jaeger lecoultre deep sea chrono
Diameter: 42mm
Leeftijd:2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: te kort geleden
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, omdoos, doos, garantiecertificaat, instructieboekje (gesealed), nieuwe jlc oem jlc tropic strap
Verzendkosten of afgehaald: ter discussie
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat, loopt als een zonnetje
Soort uurwerk en kaliber: jlc chrono in-house, met de module waarmee je kan zien of het uurwerk werkt (wit/rood)is gestopt (rood)of gereset (wit)
Vraagprijs: 8.850
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Bizar mooie korrelige wijzerplaat, heb het geprobeerd vast te leggen in het volle licht maar Instagram is je vriend.

67 likes

heul veul belangstelling, zelfs al iemand die bezig is om wat te verkopen om fondsen vrij te maken - want alleen verkoop - maar vooralsnog gewoon te koop… dus een up!

9 likes

up

2 likes

Vrijdagmiddag up, leuk om te zien dat jlc zo populair is!

2 likes

Bijna, maar nog niet helemaal

Up

Up