Te Koop : Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Moon Blauw

Te ruil:

Merk en model: JLC Master Ultra Thin Moon Blauw
Diameter: 39mm
Leeftijd: juli 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2021
Factuur en/of certificaat: Alles aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet
Verzendkosten of afgehaald: Ruil, dus afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, kan met het blote oog niks ontdekken
Soort uurwerk en kaliber: JLC 925
Vraagprijs: Ruilwaarde 9000 Eur. Alleen te ruil voor een recente Reverso (het liefst de blauwe of witte monoface tribute).

Ik hoor het graag als je wat moois hebt liggen om te ruilen.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

47 likes

Omhoog om deze weer onder de aandacht te brengen!

Eventueel is de inruil van een speedmaster 3861 ook bespreekbaar (met cash erbij uiteraard).

1 like

Omhoog! Met originele ongedragen zwarte band en een JLC doornsluiting.

Een ruil zit er niet in dus vanaf nu te koop voor 8600 EUR.

Het horloge komt op een originele donkerblauwe croco band van JLC met de originele vlindersluiting. Je krijgt er ook nog bij:

• een JLC doornsluiting
  • een zwarte (ongedragen) JLC croco (hier werd het horloge op geleverd)
  • een Oxford Blue Saffiano Molequin (custom met saffiono binnenkant - 2 a 3 keer gedragen)

Extra foto’s op verzoek. Overdracht alleen met een kopje koffie op een openbare locatie, zoals een van der Valk ergens in het midden van het land of rondom A’dam.

Ps: kan iemand met de juiste rechten mij helpen om de titel te wijzigen naar “Te koop”? Dank!

8 likes

Up!

:arrow_up:

1 like

Deze maar weer even onder de aandacht brengen. Niet eens met de prijs, laat het me dan weten.

2 likes

:arrow_up: en een flinke prijsdaling naar een verkoopprijs van 8200 EUR!

Foutje

4 likes

:arrow_up: en de prijs naar 8000 EUR :sunglasses:

:arrow_up: en de prijs naar 7900 EUR :sunglasses:

Mocht je toch wat leuks hebben om in te ruilen of een andere prijs in gedachten hebben, laat het me dan weten.

1 like