Te koop: Jaeger-leCoultre Memovox 3161 Parking (geelgoud)

De hele collectie wordt heroverwogen. Enkele interessante horloges zijn al verkocht en nu is deze aan de beurt. :slight_smile:

Het is de enige echte originele parking referentie 3161.

Merk en model: Jaeger-leCoultre Memovox 3161
Diameter: een dikke 35mm, 18mm lugs
Leeftijd: deze referentie is in 1958 uitgekomen. Dit zal een vroege 1960’s zijn.
Papieren, doos en eventuele accessoires: horloge op leren band. Als je heel lief lacht, krijg je er een origineel vintage gesp bij.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Afspreken ergens tussen Zwolle en Groningen of verzenden.
Conditie (krassen, werking etc): ongepolijst met gebruikssporen. Foto’s maken deel uit van de beschrijving.
Soort uurwerk en kaliber: Jlc 814 handopwinder.
Vraagprijs: €3500.- ruilen tegen JLC, Rolex, Zenith mogelijk. Vind je de prijs te hoog? Laat maar horen wat je betalen wil.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

-P

10 likes

Buckle up

Dit doet pijn:

€2999.99!

1 like

1 like

Forumgenoot zou hem morgen komen ophalen. Nu al 3 dagen radiostilte.
Weer beschikbaar!

3 likes

De P op de plaat staat voor “Probeer het nog maar een keer”

#Up

Nog één upje voor ik hem parkeer.

Padam… pats

1 like

Parkeer jij hem voor jezelf onder de kerstboom?

2 likes

Ik verbijster mij er eigenlijk over dat deze hier nog staat.
Referentie 3161 is de enige referentie die een parkingschijf heeft. Alle andere wijzerplaten icm met de schijf zijn niet correct.

Er staan op het moment maar 2 andere correcte versies te koop. Deze kosten allebei €7500.-.
Wanneer hij deze week niet verkoopt, haal ik hem uit de verkoop.

2 likes