TE KOOP! Junghans Willy Bogner. Full set. Ongedragen!

Wegens het inperken van de collectie mag er weer een mooi horloge de deur uit! De Junghans Willy Bogner automatic sports watch:-) Deze sportieve Duitser is nog nooit gedragen, conditie als nieuw! Het betreft een fullset doos en papieren. Zelfs ook nog een poetsdoek van Junghans. En extra schakeltjes. Dus hij kan ook aan de wat bredere polsen onder ons :slight_smile: Helemaal compleet! Ook nog 100m waterdicht, dus er kan zonder problemen mee gezwommen worden :wink:
Hij meet 41,8 mm en heeft een J800.1 automatisch uurwerk en komt uit 2018! Een sportieve, maar ook zeer degelijke uitstraling en dat allemaal voor slechts €599! Hieronder alle info op een rijtje met uitsluitend een aantal foto’s :slight_smile:

Merk en model: Junghans Willy Bogner Blue
Diameter: 41,8mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: fullset
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Nooit gedragen, als nieuw!
Soort uurwerk en kaliber: J800.1 Automatisch uurwerk 25 jewels
Vraagprijs: €599!!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

De eerste UP!! :sunglasses:

1 like