Te Koop: Longines Legend Diver Nodate

Na lang twijfelen, zet ik toch mijn LLD te koop. Ik draag mijn andere horloges simpelweg te vaak en vind het zonde om deze in de kluis te leggen.

Het betreft de gewilde versie zonder datum (niet meer in productie) en ik heb er destijds mijn Rolex Datejust op ingeruild bij een gerespecteerd lid van de Nederlandse community. Met een beetje zoekwerk kom je er wel achter van wie ik het horloge betrokken heb :smile:

De verplichte lijst:

Merk & Model: Legend Diver No Date
Diameter : 42mm
Leeftijd: 2009
Aanwezigheid van papieren, doos: volledig compleet, 1 gebruikte aftermarket band, 1 gebruikt origineel Longines bandje en een nog niet gebruikt origineel Longines bandje.
Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: voorkeur persoonlijke overdracht
Conditie van het horloge (krassen,slijtage, werkt het, enz.): Gebruikte staat, loopt als een zonnetje, hier en daar natuurlijk gebruikerssporen, aangezien ik het horloge regelmatig heb gedragen.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het type (maker + type): automaat
Vraagprijs: 1350€ of een leuk ruilvoorstel (Ik zoek Stowa Marine, Nomos Tangente, Portofino of een ander mooi automatisch horloge met witte of lichte plaat. Cash up of down geen probleem).

2 likes

Uit de verkoop. Vrouw wil hem houden en gaat hem dragen.

2 likes

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.